Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:23:53 GMT

افتتاح طرح‌های راه و شهرسازی در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۹۴۵

افتتاح طرح‌های راه و شهرسازی در هفته دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر کل راه وشهرسازی کردستان گفت: این طرح‌ها در حوزه راه، مسکن و بازآفرینی شهری است.
محمد صدیق ثابتی افزود: پنج پروژه احداث و بهسازی راه‌های اصلی و بزرگراهی به طول ۲۰ کیلومتر با ۴۶۲ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح هاست که در هفته دولت زیر بار ترافیک می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شش طرح مسکن نیز با ۵۶۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعتبار به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از بهره برداری از هشت پروژه بازآفرینی در شهرستان‌های سنندج، مریوان سقز و قروه خبر داد و گفت: برای اتمام این طرح‌ها نیز ۱۲۵ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال هزینه شده است.
ثابتی گفت: اقدامات و گام‌های مهمی در راستای توسعه کردستان در حال انجام است و دولتمردان در سطح ملی و استانی نیز نسبت به توسعه حوزه‌های راه و مسکن نگاه ویژه دارند که انتظار می‌رود با تداوم حمایت‌ها، تامین منابع مالی و تلاش تمامی عوامل مختلف شاهد جبران کمبود‌ها در استان باشیم.
طول شبکه راه‌های استان حدود هشت هزار کیلومتر است که این میزان شامل حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام/ت

افتتاح طرح های راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی راه و شهرسازی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سیدرضا یحیوی گفت: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید؛ مرتضوی: ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229399 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده