Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه فردا (پنج شنبه) بین تیم‌های پرسپولیس، قهرمان سه دوره اخیر این مسابقات و پارس جنوبی جم، تیم دوازدهم فصل گذشته مسابقات برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی پیش از این بازی امروز (چهارشنبه) برگزار شد و در این جلسه مصوب شد تنها ۲۵ تا ۲۶ هزار قطعه بلیت برای طبقه اول ورزشگاه آزادی از طریق الکترونیکی فروخته شود و دیگر خبری از فروش کاغذی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: معمای شماره ۷ پرسپولیس

با توجه به آماده نبودن گیت‌های طبقه دوم این ورزشگاه، هواداران دست کم تا ۲ هفته دیگر نمی‌توانند از این طبقه استفاده کنند و به همین دلیل میزان بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی هم به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

فروش ۲۶ هزار بلیت برای بازی مذکور با نظر شورای تامین استان تهران و مسئولان برقراری نظم و امنیت در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و آن‌ها اعتقاد دارند ورزشگاه آزادی در حال حاضر تنها ظرفیت حضور این تعداد هوادار را دارد.

ورزشگاه آزادی گنجایشی حدود ۷۸ هزار نفر دارد و با توجه به آماده نبودن برخی شرایط، برای افتتاحیه لیگ حدود ۵۰ هزار صندلی خالی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در دوره نوزدهم با تکرار دیدار پایانی لیگ هجدهم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر