Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:41:59 GMT

پلیس حفظ انفال در گلستان تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۳۲۷

پلیس حفظ انفال در گلستان تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا سیدحسینی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز روستای توشن و رنگو در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی تأکیداتی دادستانی مبنی بر برخورد با ساخت و سازها غیرمجاز چه در عرصه ملی و چه کشاورزی امروز چند حکم اجرا شد.

وی افزود: احکام مختلفی در روستاهای مختلف در خصوص تغییر کاربری اراضی صادر شده که به ترتیب اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسینی ادامه داد: همچنین طبق تبصره دو ماده ۱۰ حفظ قانون اراضی زراعی و باغ ها، دیوارکشی های غیرمجازی که انجام شده، تخریب شد و بقیه به نوبت طبق حکم اجرا خواهد شد.

وی تأکید کرد: مردم به این امید نباشند که با شروع ساخت و ساز غیرمجاز، می توانند مجوز گرفته و ما آن ملک را تخریب نمی کنیم.

سیدحسینی گفت: به معاونت وقوع جرم دادستانی دستور داده شده که پلیس حفظ انفال را شکل دهد و در این مرکز از مأموران مختلف ادارات ذی ربط مانند منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست و شهرداری استفاده کند.

وی بیان کرد: آن ها لباس یکسانی را تهیه کرده و تحت نظارت بخش پیشگیری از وقوع جرم دادستانی انجام وظیفه می کنند و کار آن ها ورود به ساخت و سازهای غیرمجاز است تا تخریب بنای اولیه صورت گیرد و از همان ابتدا جلوی کار گرفته شود.

کد خبر 4698069

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادستان گرگان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ محمود حافظی از دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را  پیگیری کردند افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی رشت از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها مهر و موم شد.
سرهنگ محمود حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران