Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری بی‌بی‌سی، همچنین قرار است گزینه‌ای در اختیار کاربران قرار گیرد تا با پاک کردن سابقه فعالیت خود،‌ مانع ردگیری آن توسط فیسبوک شوند. اکنون این گزینه تنها در کشورهای ایرلند، کره جنوبی و اسپانیا در اختیار کاربران قرار گرفته است، اما هدف نهایی فیسبوک ارائه این امکانات در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اقدامات فیسبوک در حالی انجام می‌شود که اپل و موزیلا پیش از این تدابیری را برای ممانعت از ردگیری فعالیت آنلاین کاربران از طریق مرورگرهای آن‌ها اتخاذ کرده‌اند.
علاوه بر این، مقامات نظارتی آلمان اعلام کردند این شرکت باید روش‌های جمع‌آوری و ادغام اطلاعات کاربران را به میزان قابل توجهی محدود کند، مگر این که کاربران به طور صریح در این خصوص اعلام رضایت کنند.
به گفته فیسبوک هر کاربر موبایل به طور متوسط ۸۰ برنامه دارد که ماهانه ۴۰ مورد از آن‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهد. بنابراین فهرست برنامه‌هایی که گزینه Off-Facebook Activity نمایش می‌دهد، یک فهرست طولانی خواهد بود. در صورت استفاده کاربر از این گزینه و غیرفعال کردن دسترسی فیسبوک به اطلاعات شخصی، هنوز هم اطلاعات توسط فیسبوک جمع‌آوری می‌شود؛ اما این اطلاعات به صورت ناشناس بوده و نام کاربر مذکور در اطلاعات درج نمی‌شود.
بیش از یک سال است که فیسبوک در حال آماده‌سازی گزینه Off-Facebook Activity است و مارک زاکربرگ سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان F8 متعهد شد این ویژگی امکان کنترل اطلاعات شخصی را توسط کاربران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد

تین نیوز

یک کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در استان خراسان رضوی، کیف گمشده حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی را به فرودگاه برای پیدا کردن صاحبش تحویل داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته یکی از کارگران سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به نام «حسین دشتوان» در حالی که مشغول شیف کاری خود با همکاران بود، با یک کیف حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی مواجه شد.

بنا بر این گزارش، این کارگر بلافاصله کیف را از روی زمین برداشته و با هماهنگی مدیران سالن و دوربین های مدار بسته را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش کنترل کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی محتویات این کیف حدودا ۷۲ میلیون تومان بر آورد می شود ودر حال حاضرمسئولان فرودگاه بدنبال شناسایی صاحب کیف گمشده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد