Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:45:44 GMT

رقص در نیشابور آزاد شد؟!

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۵۸۲

رقص در نیشابور آزاد شد؟!

جشن عید غدیر با همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور به نحوی برگزار شد که طبق فیلم هایی که در اختیار صبح توس است این مراسم با رقص جوانان در گوشه و کنار سالن مراسم همراه بوده که از سوی مسئولان هیچگونه تذکری به آنان داده نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در ایام عید غدیر در سراسر کشور مراسمات و جشن‌هایی در سطح شهرها با هزینه های شخصی و دولتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان نیشابور همزمان با عید غدیر مراسمی با عنوان جشن غدیر خم، به صورت همایش هنرهای رزمی در سالن ورزشی شهید بهشتی (تختی) با همکاری اداره ورزش و جوانان نیشابور برگزار شد که حواشی زیادی را به دنبال داشت.

طبق فیلم‌هایی که در اختیار صبح توس است این مراسم با رقص جوانان در گوشه و کنار سالن همراه بوده که از سوی مسئولان مراسم هیچگونه تذکری به آنان داده نشد و این اتفاق نارضایتی جمعی از حاضران را در پی داشته است.

گفتنی است که چندی پیش نیز، درحالی‌که اردوی دانش آموزان دختر عشایر سراسر کشور در اردوگاه شهید رجایی نیشابور افتتاح شد، در مراسم ورود این دختران به اردوگاه اتفاق بسیار نادری افتاد.

بعد از موضوع جنجالی حرکات موزون دانش آموزان در مدارس با موسیقی خواننده خارج نشین که ردپای سند 2030 را در ابلاغ شادسازی آموزش و پرورش نشان می‌داد، این بار اثرات پیاده سازی این سند ننگین به چادر عشایر رسیده بود. در این مراسم، حضور آقایان در حین حرکات موزون (رقص) دختران عشایر دیده شد و این حرکات مختص یک گروه یا افراد خاص نبوده است‌ بلکه در جمع مردان و حداقل توسط چهار گروه صورت گرفت.

معضل فرهنگی‌ای که در این شهر بوجود آمده است مثل اینکه تمامی ندارد و مسئولین هم چشم روی آن بسته اند. به روایتی دیگر مسئولان فرهنگی نیشابور یا صرفا پشت میزنشین شده‌اند یا در جلسه هستند.

قسمت جالب این مراسم این بود که یکی از اسپانسرهای این مراسم که در محافل سیاسی شهرستان از وی بعنوان یکی از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نام برده می شود، از حضار خواست تا کدملی خود را به شماره تلفن اعلامی ارسال کنند.

وی به گونه‌ای با تحریک حاضران قول داد که به ۱۰۰ نفر اولی که زودتر کدملی خود را به شماره اعلامی ارسال کنند بن ۱۰۰ هزار تومانی اهدا کند.

قابل ذکر است که اداره ورزش و جوانان نیشابور نیز یکی از حامیان مالی این مراسم بوده است اما سوال اینجاست که چرا یک نهاد دولتی حامی برنامه‌ای شده که رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است