Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@16:23:20 GMT

غایبان پرسپولیس در مقابل پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۸۸۳۰

 فردا تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. این پنجمین تقابل تیم سرخپوش تهران با نماینده زردپوش استان بوشهر خواهد بود. در 4 دیدار قبلی، پارسی ها هیچگاه موفق به شکست پرسپولیس نشدند اما با هدایت مهدی تارتار، همواره سرسختانه مقابل پرسپولیس جنگیدند و مشکل زا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- در 4 دیدار قبلی علی علیپور، امید عالیشاه، شایان مصلح، ماریو بودیمیر و کمال کامیابی نیا موفق به گلزنی برای پرسپولیس شدند. نکته جالب این است که در بازی افتتاحیه سه گلزن پرسپولیس غیبت خواهند داشت و فقط عالیشاه و علیپور فرصت دارند تا رکوردشان را بهتر کنند.

شایان مصلح که در لیگ شانزدهم گلی ارزشمند را در جم به ثمر رساند، حالا پیراهن سپاهان را بر تن دارد. بودیمیر که گل قهرمانی در لیگ هفدهم را زد، از پرسپولیس جدا شده و کمال کامیابی نیا هم با مصدومیت از ناحیه کتف دست و پنجه نرم می‌کند.

حالا در غیاب این بازیکنان، باید دید آیا گلزن جدیدی خود را مطرح می کند یا نه. پرسپولیسی ها انتظار دارند علی علیپور به عنوان آقای گل، کارش را با گلزنی آغاز کند اما 9 بازیکن سرخپوش دیگر نیز انگیزه بسیار زیادی دارند تا در افتتاحیه گل بزنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پارس جنوبی بازی پارس جنوبی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی

از ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی رونمایی شد.

طرفداری | ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی مشخص شد.

ترکیب به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، اوستون اورونوف، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل کثیر.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دیدار احساسی دو بازیگر سریال دونگ‌یی بعد از ۱۳ سال
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور