Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این بیانیه آمده است: عرصه صنعت دفاعی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از عصر وابستگی، حقارت و عقب‌ماندگی‌های تاریخی ناشی از حاکمیت رژیم پهلوی و استیلایی ایالات متحده آمریکا بر مقدرات دفاعی و نظامی ایران، در پرتو رویکرد امام راحل(ره) و اندیشه‌ های ناب دفاعی خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)  با بهره‌گیری از سرمایه انسانی خلاق و دارای اعتماد به نفس کم نظیر و اندیشمندان و متخصصین متعهد به مرحله‌ای ورود پیدا کرده است که این عرصه نمایشگاهی از عظمت، ‌پویایی، چابکی و ورزیدگی برای رفع نیازهای نیروهای مسلح و مدافع ایران اسلامی را در معرض جهانیان  قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بیانیه آمده است: ارتقای ظرفیت‌های تولیدی در بخش‌های مختلف، رشد نخبگی و توسعه شبکه‌های دانش‌بنیان و افزایش سرعت دست‌یابی به سامانه‌ها و فن‌آوری‌های پیشرفته و راهبردی دفاعی از جمله دستاوردهای عرصه صنعت دفاعی کشور آنهم در شرایط سخت و محدودیت آفرین تحریم بوده است.
در بیانیه سپاه تاکید شده است: در شرایطی که سردمداران نظام سلطه و جبهه معاندین انقلاب و نظام اسلامی برغم ناتوانی از مصاف با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان با حقد و حسد توسعه گزینه تحریم را دنبال می‌کنند، تمرکز بر راهبرد بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی کشور، با همت و هوشمندی حوزه صنعت دفاعی و نیروهای مسلح در دستور کار مجموعه سازمان‌های نظامی و دفاعی کشور بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار داشته و لحظه‌ای از اندیشیدن و عمل به این ضرورت غفلت ناپذیر درنگ نخواهند کرد.
سپاه در این بیانیه خاطرنشان کرده است: دستاوردها و توانمندی‌های سترگ حوزه صنعت دفاعی کشور در عرصه‌های زمینی، دریایی و هوافضا که متناسب با استانداردهای نوین جهانی  و متناسب با پاسخگویی موفق به تهدیدات متصور فراروی کشور حاصل شده است، جمهوری اسلامی ایران را به قدرت برتر و بلامنازع منطقه و در تراز رقابت با قدرت‌های فرامنطقه‌ای قرار داده است.
در ادامه این بیانیه با اشاره به قابلیت‌ها، مزیت‌ها و ویژگی‌های عرصه صنعت دفاع کشور آمده است:‌ واقعیت‌های موجود در وضعیت امروز صنایع دفاعی کشور، الگوها و فرمول‌های قدرت‌سازی و شکوفایی را الهام‌بخش سایر بخش‌ها به ویژه حوزه اقتصاد و صنعت قرارداده است و در بعد فراملی نیز توانسته است نقش راهبردی خود را در زوایای مختلف مقاومت اسلامی منطقه در جدال با جنگ‌های نیابتی و تروریستی و اخیرا در مقابله با تجاوز پهپاد راهبردی امریکا و نفتکش متخلف انگلیس، آشکار سازد.
این بیانیه با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید عرصه صنعت دفاعی کشور و تبریک این روز فرخنده به آحاد کارکنان و مدیران خدوم، ولایت‌مدار و انقلابی وزارت دفاع و دیگر فعالان این حوزه راهبردی و حساس در نیروهای مسلح و تأکید کرده است: بی‌تردید صنعت دفاعی «نماد اقتدار و رونق تولید ملی» به شمار رفته و با برخورداری از توانمندی‌های سرشار بومی و قابلیت‌های پاسخگویی به نیازهای نظام و ملت ایران در عرصه‌های بازدارندگی دفاعی، تحت منویات و فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در هنگامه خطر و تهدید، ‌ درس‌های سخت و پشیمان‌کننده‌ای را به جبهه دشمنان انقلاب و میهن اسلامی خواهد داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک‌کش بود، گفت: وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: اگر بخواهیم جهش تولید تحقق پیدا کند لازم است که نگاه و رفتار متفاوتی نسبت به کار و کارگر از جمله رعایت حق، حقوق، کرامت و منزلت کارگر، کارفرما و پیمانکار داشته باشیم، اگر بخواهیم چرخه تولید رونق پیدا کند باید زمینه‌ای فراهم شود که هم کارگر باانگیزه کار کند و هم پیمانکار و تولیدکننده با انگیزه کار کند.

وی گفت: مسئولان توجه ویژه ای به نیروهای شرکتی داشته باشند، پیمانکاران باید رعایت حق و حقوق کارگران را داشته باشند و حقوق و مزایای آنان را به گونه ای پرداخت کنند که در حق کارگران اجحافی صورت نگیرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات کشاورزان در فصل برداشت اختصاص سوخت و گازوئیل است، ابراز کرد: شیوه اختصاص گازوئیل به کشاورزان باید تغییر کند و راهکار جدیدی که نه سوءاستفاده کننده‌ها بتوانند سوخت را قاچاق کنند و نه کشاورز واقعی و کسانی که ماشین آلات کشاورزی دارند از میزان مناسب سوخت، محروم شوند، برای این موضوع اندیشیده شود.

کریمی‌تبار تصریح کرد: مطالبه دیگر این عزیزان این است که بهای محصول کشاورزی آن‌ها به‌موقع پرداخت شود و نکته بعدی هم بیمه محصولات کشاورزی است، شرکت‌های بیمه، اعلام کنند که چه نوع بیمه‌ای چه میزان خسارت پرداخت می‌کند، صرف این‌که محصول بیمه شود کافی نیست و آگاهی لازم به کشاورزان در این زمینه ارائه شود.

وی ادامه داد: برخی از کشاورزان محصولات خود را بیمه نکرده‌اند و دچار خسارت شده‌اند، انتظار می‌رود که دولت کار و کرامت در این زمینه کشاورزان را حمایت کند تا بخشی از خسارت‌های آنان جبران شود

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان فرماندهی قدرتمند، شجاع، هوشمند و صادق‌الوعد در عرصه معادلات نظامی و سیاسی دنیا شناخته شده است و اکنون به برکت این عملیات، جهان را در ۲ قطب ظالم و حامی مظلوم می‌بینیم و خدا را شکر که حمایت‌کنندگان از مظلوم به‌مراتب بیشتر از حامیان رژیم اشغالگر قدس هستند.

کریمی‌تبار تأکید کرد: امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دانشجویان و اساتید دانشگاه به طرف‌داری از مردم مظلوم غزه فریاد می‌زنند، پرچم فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند و مورد ضرب‌وشتم پلیس قرار می‌گیرند اما دست از حمایت برنمی‌دارند، پیام این حضور دانشگاهیان در حمایت از مظلومان، این است که نظام استکباری از درون در حال متلاشی شدن است.

وی ادامه داد: امروز فناوری جمهوری اسلامی در دنیا، در عرصه اقتصاد و در عرصه نظامی تاثیرگذار است، دشمن خیال می‌کرد با تحریم می‌تواند جمهوری اسلامی را از مسیر خدایی که دارد، منصرف کند و دست ذلت را به سمت استکبار جهانی دراز کند، اما اکنون فهمیده‌اند که با چه ادبیات مؤدبانه‌ای با جمهوری اسلامی گفت و گو و مذاکره داشته باشند و خدا را بر این عزت و اقتدار سپاسگزاریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • آماده تبادل توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل