Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سینما هنر و تجربه تماشاخانه پارس کرمان و سینما گلستان امین رفسنجان میزبان فیلم های منتخب سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان کرمان هستند.

وی بیان کرد: فیلم های خارجی داستان باغ جادویی به کارگردانی آنتونی کرینگز محصول مشترک فرانسه و لوکزامبورگ و غرغرو وارد می شود به کارگردانی آندریاس کوتوریه از مکزیک، جزیره گنج به کارگردانی حمید رضا لوافی، فیلم اینجا خانه من است به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، قطار آن شب ساخته حمید رضا قطبی، بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری، منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر، تورنادو ساخته سید جواد هاشمی و پویانمایی های جوانمردان اثر علی احمدی و بنیامین ساخته محسن عنایتی نوش آباد از فیلم های جشنواره  بین المللی کودک و نوجوان است که در کرمان به نمایش در می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مخاطبان اصلی این رویداد بزرگ فرهنگی کودکان و نوجوانان هستند تصریح کرد: در طول برگزاری جشنواره ۲ تیم از کودکان و نوجوانان آثار را داوری و اعلام رای می کنند.

وی اظهار داشت: ورود به  سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برای عموم آزاد و تماشای فیلم ها در سینماهای نمایش دهنده رایگان است.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» در اصفهان در حال برگزاری است.

در جشنواره امسال فیلم کودک اصفهان ۱۹۴ اثر در بخش سینمای ایران به دبیرخانه جشنواره رسید که از این تعداد حدود ۱۵ اثر در بخش فیلم سینمایی است و در این این دوره ۱۸۵ فیلم سینمایی، فیلم بلند و کوتاه، پویانمایی از سینمای ایران و جهان  اکران می‌شود.

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ تا کنون در ۳۱ دوره برگزار شد و  در این مدت، ۱۹ دوره در شهر اصفهان، ۶ دوره در شهر تهران، پنج دوره در شهر همدان و یک دوره در شهر کرمان برگزار شد.

۳۰۲۹/۷۴۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم در راه اکران

قرارداد سرگروهی «تاوان»، «نیلگون» و «قلهک» ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748850

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود