Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فرهنگیان در سی و چهارمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: اجرایی شدن نظام‌نامه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرصتی برای تربیت معلم مهارتی و ارزشی است.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین خنیفر در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های حوزه فرهنگی و اجتماعی و طراحی و تدوین نظام نامه و رهنامه، خاطر نشان کرد:  اگر فعالیت ها و مهارت های درج شده در محتوای نظام نامه عملیاتی شود جای بسی خوشحالی است و باید همه حوزه ها با تأمل بر نظام نامه تربیتی و فرهنگی، با توجه به اینکه انتظارات ما را تا حدودی در همه مسائل ارزشی در طی چهار سال مشخص می کند همراه شده و حمایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اجرایی شدن نظام نامه را فرصتی برای برخورداری از همه ظرفیت های دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه تعامل با سایر سازمان های ذیربط اساس موفقیت است، بر لزوم اهتمام در زمینه تعامل با سازمان هایی مانند فنی و حرفه ای، هلال احمر، ارشاد اسلامی، وزارت ورزش، بنیاد شهید و... و پای کار آمدن همه عوامل اجرایی و بومی سازی برنامه های استانی، تأکیدکرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ضمن ابراز امیدواری و قدردانی از اهتمام و دلسوزی و دغدغه مندی معاونت فرهنگی و اجتماعی برای  بهره مندی از امکانات و ظرفیت ها در خصوص آموزش های فرهنگی و مهارتی دانشجو معلمان، با ارائه مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات و اجرای هرچه بهتر بسته های فرهنگی، رهنمودهایی را بیان داشته و نسبت به همخوانی نظام نامه تربیتی و فرهنگی با فلسفه تعلیم و تربیت معلم تأکید کرد.  

همچنین دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی ضمن تبریک ایام عید قربان و غدیر، و تشکر از حضور پررنگ افراد حاضر در جلسه، تأخیر در اجرای برنامه های فرهنگی و و درگیر شدن بیش از حد در مبانی نظری و نوشتاری و بروکراسی اداری و موازی کاری را تهدیدی در اجرای برنامه های فرهنگی دانسته و نسبت به عملیاتی شدن هرچه سریعتر مهارت های فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عممی دانشگاه فرهنگیان، در پایان با تصویب ایجاد کارگروهی برای پیگیری مراحل،  بررسی هرچه کامل تر نظام نامه فرهنگی و اجتماعی و تربیتی و تکمیل پیش نویس نهایی تا پایان مرداد ماه برای ارائه به شورای تخصصی موافقت شد.

در ادامه هریک از اعضای حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشته و پرهیز از کلی نگری و استناد به اسناد بالا دستی، توانمند سازی و ارتقاء سطح تربیتی – دانشی و مهارتی دانشجو معلمان و توجه بیشتر به ابعاد دوره های مهارتی، بحث و گفتگو کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

سید جلال موسوی خطیر با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است ، افزود: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد