Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@02:52:17 GMT

فوت سرنشین پراید در اتوبان زنجان-قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۰۷۴

فوت سرنشین پراید در اتوبان زنجان-قزوین

تین‌نیوز | 

جانشین رئیس پلیس‌‌راه استان زنجان از یک تصادف در اتوبان زنجان -قزوین، گفت: در این حادثه سرنشین پراید جان خود را از دست داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس‌راه زنجان، با بیان این‌که ترافیک در محور‌های مواصلاتی زنجان-قزوین و زنجان- تبریز نیمه‌سنگین است افزود: ساعت ۲۴ بامداد در اتوبان زنجان –قزوین کیلومتر ۵۵ یک دستگاه خودرو سمند با یک‌دستگاه پراید برخورده کرده که در این تصادف سرنشین پراید به علت عبور از عرض جاده، به یک‌دستگاه خودرو پراید برخورده کرده و در دم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده پراید اعلام کرد.

سرهنگ عظیمی با اشاره به این‌که تردد در سایر محور‌ها روان و عادی گزارش شده ادادمه داد: عبور از عرض جاده‌ها طبق ماده قانون ایمنی راه و راه‌آهن برای عابران ممنوع است.

او از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان اقدام به رانندگی کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سرهنگ عظیمی اتوبان زنجان قزوین تصادف در اتوبان زنجان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور کاهش فوتی‌ها و جلوگیری از مرگ و میر عابرین حاشیه جاده‌های پر تردد استان در سال گذشته شش پل عابر پیاده با بهره گیری از توان بخش خصوصی درمحور‌های مختلف پر حادثه استان احداث گردید.

او افزود: محور‌های ارتباطی مناطق اسبوکلا، انجیل نسام، خزرشهر، پلور، عالیواک، دلاورکلا) از جمله محور‌هایی بوده که پل عابر پیاده در آنها احداث گردید.

جهانیان گفت: مقرر است به زودی نیز با بهره گیری از توان بخش خصوصی تعداد ۸ پل عابر پیاده دیگر در نقاط مختلف پر حادثه استان از جمله منطقه درزی کلا آمل- بابل، منظریه محور هراز، جمشید آباد و قاسم آباد در محور سوادکوه و محور‌های ساری – قائمشهر و کمربندی چالوس احداث گردد.

او افزود: احداث پل‌های عابر پیاده در راستای کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات و اجرای برنامه‌های ایمن سازی عبورومرور عرضی عابرین پیاده ودانش آموزان درنقاط حادثه خیز و به تقاضای مسئولان استانی و شهرستانی استان وشورا‌های اسلامی روستا‌ها صورت می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در ساخت پل‌های عابر پیاده استان از مشارکت بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود که این مشارکت با انعقاد قرارداد‌های بلندمدت به‌صورت قرارداد BOT ساخت، بهره برداری و واگذاری) انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده