Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:51:33 GMT

ترفندهایی برای رزرو هتل خوب و ارزان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۱۶۷

ترفندهایی برای رزرو هتل خوب و ارزان

به گزارش خبرگزاری مهر، عاشقان سفر دلشان می خواهد تا آنجا که می توانند سفر کنند. پس بد نیست کمی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند، به طور مثال در مرحله انتخاب اقامتگاه یا رزرو هتل با اندکی دقت، بار مالی کمتری را روی دوش خود بگذارند. ناگفته نماند که اقامت ارزان هم راه های خود را دارد. در این مطلب از وبلاگ جااینجاس با عنوان با این ترفندها، اقامت ارزان و خوبی خواهید داشت!  راهکارهای اقامت ارزان را با شما به اشتراک می گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل خلوت هتل رزرو کنید

رزرو هتل هم درست مانند رزرو بلیط هواپیما یا قطار تابع زمان است. به این صورت که در فصل های شلوغ و پر رفت و آمد سال، قیمت اتاق ها افزایش پیدا می کند. بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که با همان هزینه ای که در زمستان یا پاییز اقامتگاه خود را رزرو می کنید، در تعطیلات نوروز یا تابستان اتاق پیدا کنید. پس با چند روز مرخصی در یک فصل خلوت هزینه های اقامت خود را کاهش دهید.

اینترنتی هتل رزرو کنید

خرید اینترنتی امروز به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت کمک زیادی کرده است. این موضوع در مورد اقامتگاه ها هم صدق می کند. به این شکل که اگر شما مثلا رزرو هتل مشهد را به صورت اینترنتی انجام دهید، هزینه های خود را کاهش داده اید، چرا که از تخفیف هایی که شامل رزرو آنلاین هتل می شوند بهره مند می شوید.

به جایی غیر از هتل ها هم قانع باشید

درست است که هتل ها در دنیای اقامت، برای خود اسم و رسمی دارند؛ اما در این میدان وسیع تنها نیستند. هتل آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، مسافرخانه، هاستل، خانه ها و کلبه های روستایی، مُتل ها و غیره اکنون وارد عرصه گردشگری شده و مسافران خود را دارند. بنابراین اگر می خواهید اقامت ارزان را تجربه کنید، فقط به دنبال نام هتل نباشید.

دنبال ستاره ها نباشید

بدون تردید هتل های چند ستاره، ستاره های خود را به خاطر کیفیت خدمات و امکانات خود دریافت کرده اند. اما به هر حال شما هم بابت این ستاره ها باید پول بیشتری پرداخت کنید. از طرف دیگر اقامت در یک هتل دو ستاره به این معنی نیست که از هیچ امکاناتی بهره مند نخواهید شد. اگر کمی در هنگام رزرو هتل به ویژگی های آنها توجه کنید، خواهید دید که در این هتل ها هم می توانید از امکانات مناسب و قیمت خوب بهره مند شوید.

امکانات لوکس را فراموش کنید

اگر بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم، بیشتر وقت ما در سفر به گشت و گذار در مقصد خواهد گذشت. پس اینکه محل اقامت ما سونا و جکوزی یا باشگاه بیلیارد نداشته باشد، خیلی مسئله حادی نیست. تأکید می کنیم که حتما به مطلوب بودن اتاق و امکانات مناسب آن توجه کنید، اما لوکس بودن را می توانید فاکتور بگیرید تا اقامت ارزان تری داشته باشید.

فقط دنبال مرکز شهر نباشید

حتما می دانید که هر چه هتل ها به مرکز شهر نزدیک تر باشند، قیمت اتاق در آنها بیشتر است؟ اما فکر می کنم لوکس بودن محل اقامت شما خیلی هم در کیفیت اقامت یا حتی سفرتان تأثیری نداشته باشد. برای مثال اقامت در یک منطقه ساده و معمولی که البته به مراکز مهم دیدنی هم نزدیک است، باعث می شود تا هزینه اقامت برای شما ارزان تر تمام شود. در مناطقی مانند شمال هم بیشتر سراغ اقامتگاه های خارج شهر یا حتی خانه های روستایی باشید تا هزینه کمتری را متحمل شوید.

حواستان به تخفیف ها و امتیازات خاص باشد

تخفیف های ویژه همیشه هستند، این شما هستید که باید چشم و گوشتان را تیز کرده و فرصت ها را شکار کنید. مثلا تخفیف هایی که برای برخی مشاغل در نظر گرفته می شوند یا تخفیف های مناسبتی ممکن است شامل حال شما شوند. پس خوب حواس خود را جمع کنید.

قیمت ها را مقایسه کنید

رزرو هتل خود را آنلاین انجام دهید، اما کمی صبر و حوصله به خرج داده و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. با وجود سایت های بیشماری که در زمینه رزرو آنلاین هتل مشغول به فعالیت هستند، بالا و پایین کردن آنها، مقایسه قیمت ها و در نهایت انتخاب ارزان ترین قیمت کار چندان سختی نخواهد بود.

با دوستان یا خانواده سفر کنید

اگر به قیمت اتاق ها توجه کرده باشید، اتاق یک نفره گران تر از اتاق دو یا چند نفره است. به عبارت دیگر هر چه تعداد تخت ها بیشتر شود، قیمت کاهش پیدا خواهد کرد. این امر فرصت خوبی است برای اینکه هم لذت سفر دسته جمعی در کنار خانواده یا دوستان را تجربه و هم پول کمتری را بابت اقامت خود پرداخت کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4698177

منبع: مهر

کلیدواژه: سفرهای تابستانی اسکان مسافر بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی توسط دفتر ویژه نمایندگی سرمایه‌گذاران خارجی فراجا استان در پنج ماه گذشته خبر داد.

سیدحامد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی که سال گذشته با هدف سهولت در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در حوزه فراجا در خراسان رضوی افتتاح شد، اظهار کرد: به‌دلیل تعداد بالای سرمایه‌گذاران خارجی در خراسان رضوی، افتتاح این مرکز از آبان‌ ماه سال گذشته مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفت. در این دفتر، خدماتی از جمله صدور و تمدید مجوز اقامت و خروج و مراجعت کثیر سرمایه‌گذاران، مجوز اقامت و خروج کارشناسان سرمایه‌گذار و خروج قطعی و تمدید روادید کارشناسان سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی همچنین توضیح داد: مجوز اقامت سرمایه‌گذاران نسبت به ثبت سرمایه به‌صورت شش ماهه، یک ساله، سه ساله و پنج ساله با درج مهر ماده ۳۵ انجام می‌شود.

او با اشاره به عملکرد دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی خراسان رضوی از ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در این مدت، به ۷۲۱ سرمایه‌گذار خدمات مختلفی ارائه شده است. در این مدت، صدور مجوز تمدید اقامت شش ماهه سرمایه‌گذاران ۹۳ مورد به میزان ۱۳ درصد از مجموع کل، صدور و تمدید مجوز اقامت یک ساله برای سرمایه‌گذاران ۲۹۴ مورد به میزان ۴۴ درصد، صدور و تمدید اقامت سه ساله برای سرمایه‌گذاران به تعداد ۶۰ مورد به میزان هشت درصد، صدور مجوز خروج و مراجعت کثیر کارشناس ۷۱ مورد به میزان ۱۰ درصد، تمدید روادید به تعداد ۷۹ مورد و به میزان ۱۱ درصد، صدور مجوز اقامت یک ساله و خروج و مراجعت کثیر کارشناس به تعداد ۹۹ مورد و به میزان ۱۴ درصد و صدور خروج قطعی سرمایه‌گذاران به تعداد ۲۵ مورد و به میزان سه درصد از مجموع کل بوده است. 

دفتر نمایندگی ویژه سرمایه‌گذاران خارجی فراجا خراسان رضوی سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس سازمان اطلاعات فراجا افتتاح شد و اختیار ارائه خدمات موضوع آیین‌نامه ماده ۳۵ قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انتظامی اعم از صدور مجوز اقامت، روادید و سایر خدمات قابل ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی، خانواده سرمایه‌گذار و افراد تحت تکفل سرمایه‌گذار (پدر، مادر، خواهر، برادر)، مدیران، کارشناسان خارجی و بستگان درجه یک آن‌ها و خدمات مشابه برای فعالان اقتصادی در مشهد به این دفتر ویژه تفویض شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید