Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدمهدی سجادی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌های لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو و وسایل آشپزخانه برای نخستین بار در اختیار سیل‌زدگان استان قرار می‌گیرد.

وی از اجرای مرحله دوم طرح ملی نذر آب در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: طرح ملی «نذر آب دو» با هدف محرومیت‌زدایی از ۱۵ مرداد تا ۲۶ شهریور در استان در حال اجراست که حضور کاروان سلامت تنها بخشی از این طرح را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: این کاروان‌ها به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و توزیع رایگان دارو بین بیماران و افراد محروم و نیازمند به دریافت خدمات درمانی اعزام می‌شوند که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دولت ۹ کاروان استان‌های مختلف کشور در نقاط محروم استان حضور می‌یابند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی زیاد (۱۱.۵ درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استانهایی است که احتمال وقوع چندین مخاطره طبیعی بطور همزمان در آن وجود دارد بطوریکه در شمال این استان تندبادها و گرد و غبار شدید و خشکسالی، در مرکز و جنوب استان خشکسالی، سیل، زلزله و دمای زیاد هوا بعضا تا بیش از ۵۰ درجه و ریزش باران‌های فصلی و طغیان رودخانه‌ها رخ می‌دهد.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان های مختلف کشور دارو سیستان و بلوچستان سیل فرش قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان