Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@06:20:28 GMT

اجرای موسیقی برای سگ‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۲۴۷

اجرای موسیقی برای سگ‌ها

گروهی از سگ‌های تربیت شده برای کمک‌رسانی و خدمات انسانی به کنسرت موسیقی «بیلی الیوت» دعوت شده و به اجرای موسیقی گوش سپردند. آرزوکیهان

به گزارش وایرد، این سگ‌ها در جشنواره «استرافورد انتاریو» کانادا حضور یافته و در سکوت به تماشای نمایش موزیکال نشستند.
«لورا مک کنزی» در این باره به سی‌ان‌ان گفت: «این رویداد بخشی از آموزش به سگ‌های خدمات کاری است که یاد بگیرند تا با صداهای ناآشنا، چراغ‌ها، حرکات سریع و شلوغ در باغ وحش‌ها، متروها و نمایشگاه‌های که ممکن است در آینده با آن روبه‌رو شوند چگونه برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب سگ‌ها برای نابینایان و افراد کند ذهن و خدمت‌رسانی به این افراد آموزش می‌بینند.»

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است