Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:29:02 GMT

ویژه برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب در همدان تشریح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۴۰۹

ویژه برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب در همدان تشریح شد

نماینده سازمان هنری- رسانه‌ای اوج در استان همدان گفت: ویژه برنامه سفیر آفتاب از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه در شهرهای تویسرکان، ملایر، لاله‌جین و همدان برگزار می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رضا ینگجه ظهر امروز  در جمع اصحاب رسانه از حضور کاروان سفر آفتاب در همدان خبر داد و اظهار داشت: چند سالی است که در کشور برنامه‌ای تحت عنوان سفیر آفتاب در کشور اجرا می‌شود که هدف آن اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت‌های انسانی مناطق مختلف کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان «سفیر آفتاب» در منطقه محروم جوادیه بجنورد+ تصاویرجشن بزرگ سفیر آفتاب هر شب در مناطق حاشیه‌ای و محروم خراسان‌شمالی برگزار می‌شودویژه برنامه‌های کاروان «سفیر آفتاب» در استان قزوین تشریح شد

 وی بابیان اینکه کاروان سفیر آفتاب در حقیقت یک آمفی‌تئاتر متحرک است، افزود: این آمفی‌تئاتر که بر روی یک کامیون تعبیه‌شده است به مناطق محروم کشور سفرکرده و با استفاده از هنرمندان همدان منطقه، اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی- هنری می‌کند.

نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در همدان با تأکید بر اینکه هدف این کاروان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری است، بیان کرد: این کاروان امسال برای نخستین باز از 31 مرداد تا 3 شهریورماه در استان همدان به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی عنوان کرد: این آمفی‌تئاتر متحرک روز اول در محوطه آرامگاه حیقوق نبی(ع)شهرستان تویسرکان، روز دوم در پارک سیفیه ملایر، روز سوم در میدان شهرداری شهر لاله جین و روز چهارم در شهرک حضرت ولیعصر(عج) همدان به اجرای برنامه‌های سرود، موسیقی، نقالی خوانی، استندآپ کمدی، مسابقات فرهنگی و نورافشانی می‌پردازد.

 ینگجه ابراز کرد: امسال تلاش کرده‌ایم برنامه‌های این آمفی‌تئاتر با محتوای افزایش نشاط اجتماعی، وحدت و همدلی و معرفی ظرفیت‌های تولید و کارآفرینی در استان اجرا شود.

 وی با اعلام اینکه برنامه‌های کاروان سفیر آفتاب هر شب از ساعت 21 آغاز می‌شود، مطرح کرد: تلاش کردیم نگاهمان را به شهدا تغییر دهیم به همین دلیل از دیگر برنامه‌های ما در این جنگ شادی، برگزاری مراسم جشن تولد برای شهدای شهرهایی که قرار است این کاروان در آنها به اجرای برنامه بپردازد.

نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در همدان با اعلام اینکه امسال کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" به‌عنوان کتاب "قهرمان سال" معرفی‌شده است، گفت: از دیگر برنامه‌های ما معرفی کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" با دعوت از حاج میرزا سلگی راوی و حمید حسام نویسنده این کتاب است در همین راستا نیز غرفه‌هایی را برای فروش این کتاب آماده کرده‌ایم.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزای مهر، مراسم رونمایی جشن امضای کتاب «احتضار» تازه‌ترین مجموعه عکس سعید فلاح‌فر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود.

کتاب «احتضار» شامل عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران است که در یک دهه گذشته عکاسی کرده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس‌های کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد.

این‌کتاب توسط انتشارات بط منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد.

سعید فلاح‌فر شاعر، عکاس و منتقد هنری، فارغ التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر و درجه یک هنری در رشته عکاسی است و علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه‌های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و… برگزار شده است.

مراسم رونمایی از کتاب یادشده با حضور نوا توکلی‌مهر معمار منظر و پژوهشگر شهری، عباس عرب‌زاده عکاس و مدیر هنری کتاب، سید محمد طباطبایی ناشر و سعید اسلام‌زاده روزنامه‌نگار و منتقد هنری همراه است.

این‌برنامه فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود.

کد خبر 6096957 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران