Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: تا هفته آینده تغییرات دمایی قابل‌توجهی در استان مشاهده نمی‌شود و موج گرمای تا هفته آینده در استان ماندگار است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به وضعیت جوی آذربایجان غربی اظهار داشت: تا هفته آینده تغییرات دمایی قابل‌توجهی در استان مشاهده نمی‌شود و موج گرمای تا هفته آینده در استان ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: امروز افزایش ابرناکی و بارندگی‌های پراکنده در برخی مناطق استان مشاهده خواهد شد ولی از فردا موج بارندگی از استان خارج می‌شود و فقط از بعدازظهر فردا وزش باد قابل‌توجهی را در استان مشاهده خواهیم کرد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه ارومیه امروز صبح  با 14 درجه خنک‌ترین شهر آذربایجان غربی به ثبت رسیده است، گفت: دیروز پلدشت با 39 درجه گرم‌ترین شهر و ارومیه با 33 درجه خنک‌ترین شهر استان بود.

هشدار هواشناسی؛ خطر وقوع سیل در تکاب/ از تردد در مسیل هاو بستر رودخانه‌ها خودداری شوداخطاریه هواشناسی؛ وقوع طوفان گرد و خاک در 4 استانهشدارهای هواشناسی کشاورزی منتشر شد

انتهای پیام/ش

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح روند اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در آذربایجان‌غربی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازش باران تا پایان هفته جاری در آذربایجان غربی تداوم دارد
  • تشریح روند اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی سیلابی شدن رودخانه‌ها در آذربایجان‌غربی
  • ظاهر شدن دنباله‌دار شیطان پس از ۷۱ سال در آسمان شب
  • پیش بینی بارشهای قابل توجه در آذربایجان‌غربی
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی در آستانه شروع سال جدید
  • تسریع در تامین حقابه دریاچه ارومیه با رهاسازی آب سد چپرآباد اشنویه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۶ اسفند
  • تشدید کنترل ونظارت براموال دولتی درسال آینده در آذربایجان غربی