Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدکاظم رضوانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: داوری این جشنواره توسط ۲۰ دانش آموز مجرب و آموزش‌دیده در قالب «داوری فیروزه ای» انجام خواهد شد.

وی با اشاره به طرح سینما سیار برای استفاده روستاییان از تولیدات سینمایی نیز گفت: فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در ۴ اکران خصوصی در سطح روستاهای استان روی پرده می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بیان کرد: در کنار برگزاری این جشنواره، کارگاه‌های آموزش فیلم‌سازی و کارگردانی و نقد و تحلیل فیلم نیز با همکاری شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از رویکردهای مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: مبحث سینمای «هنر و تجربه» به‌صورت جدی در استان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به توسعه کیفی و کمی تولیدات سینمایی در شهرستان‌های کشور گفت: با رویش‌های جدید سینمایی و تولیدات محصولات هنری، نگاه به توسعه این صنعت از مرکز به سمت شهرهای دیگر کشور پررنگ‌تر شده است.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: باوجوداینکه بازگشت سرمایه در رابطه با تولید فیلم کودک در کشور تجربه موفقی دارد اما همچنان تعداد آثار تولیدشده در این بخش بسیار اندک است.

وی اضافه کرد: سالانه بالغ‌بر ۱۰۰ اثر سینمایی در کشور روی پرده می‌رود که دراین‌بین آثار ویژه گروه سنی کودک و نوجوان قابل‌توجه نیست.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵ 
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جشنواره فیلم شهرداری فرماندهی انتظامی قم کودک و نوجوان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • زیر تیغ
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»