Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه با تشریح جزئیات کشف این مواد اظهار داشت: طرح جمع‌آوری باک‌های اضافی و شناسایی دپوهای سوخت از سوی نیروی انتظامی در استان به اجرا در آمده و گشت‌های ویژه‌ای در این زمینه در نقاط مختلف استان بویژه گلوگاه‌های مرزی فعال شده است.

وی گفت: با تلاش ماموران انتظامی در یک هفته گذشته علاوه بر شناسایی و کشف یک دپوی غیرمجاز سوخت همچنین پنج باک اضافه کشف، هفت دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش توقیف و پنج باند قاچاق سوخت نیز متلاشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: از مجموع مواد سوخت‌ی قاچاق کشف شده ۸۶ هزار و ۳۶۰ لیتر گازوئیل و بقیه سایر مشتقات نفتی است.

وی بیان کرد: پلیس ضمن توقیف این خودروهای سوخت‌کش و همچنین تخریب دپوهای سوخت قاچاق نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده متهمان و معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام و با تمام توان با این پدیده شوم اقتصادی مبارزه می‌کند.

دستگیری قاتلان ۲ جوان سراوانی 

سردار قنبری همچنین از دستگیری ۲ متهم که در سال ۹۵، ۲ جوان سراوانی را با سلاح گرم به قتل رسانده بودند، خبر داد.

وی گفت: در پی قتل ۲ جوان در روستای "زنگیان" شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این ۲ جوان حدودا ۳۰ ساله هیجدهم مهرماه سال ۹۵ هنگامی که سوار بر یک خودروی تویوتا سفیدرنگ بودند در محور "آسپیچ" به سراوان در روستای زنگیان توسط سرنشینان مسلح ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مورد اصابت گلوله  قرار گرفته و به قتل رسیدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از تحقیقات میدانی متوجه شدند که تیراندازی به دلیل اختلافات مالی صورت گرفته و با بهره‌گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند هویت ۲ نفر از قاتلان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران این ۲ متهم را که ۲۵ تا ۳۰ سال سن و سابقه کیفری در زمینه حمل موادمخدر داشتند تحت تعقیب قرار داده و سرانجام در منطقه آسپیچ شهرستان سروان دستگیر کردند.

سردار قنبری گفت: متهمان در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی شدند اما با توجه به مستندات و مدارک انکارناپذیر پلیس به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده و معرفی به مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی افزود: تحقیقات برای کشف ابعاد دیگر این پرونده و شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.

۹۹۲۳**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر تیراندازی دستور کار پلیس زندان سیستان و بلوچستان قاچاق قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم