Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس هیئت هندبال استان یزد از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندبال دختران المپیاد استعدادیابی کشور به‌میزبانی یزد خبر داد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، ریحانه شکوهی ظهر امروز در نشست خبری مسابقات هندبال دختران استعدادیابی کشور اظهار داشت: 31 تیم از 31 استان کشور در مسابقات استعدادیابی هندبال کشور در استان یزد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تیم‌ها از عصر سه‌شنبه وارد یزد شدند و از امروز صبح مسابقات در حال برگزاری است گفت: مهمترین هدفی که از برگزاری این مسابقات وجود دارد، شناسایی استعدادهای برتر در حوزه هندبال بانوان است.

نایب رئیس هیئت هندبال استان یزد تصریح کرد: برنامه‌ریزی مسابقات به گونه‌ای است که با توجه به تعداد بالای مسابقاتی که برگزار می‌شود، سه سالن در نظر گرفته شده و رقابت‌ها در این میادین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز تا پنجم شهریور در یزد برگزار می‌شود گفت: سالن شهید صدوقی ورزش و جوانان، سالن مرحوم جواد شرقی دانشکده شهید صدوقی و سالن پوریای ولی دانشگاه امام علی(ع) میزبان این مسابقات هستند.

شکوهی گفت: متولدین 11 دی ماه 1385 به بالا می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند و بانوان استان هم امکان حضور در سالن به عنوان تماشاچی را دارند.

بیشتر دانش‌آموزان المپیادی تهرانی و پسر هستندالمپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش‌آموزی کشور در اردبیل برگزار می‌شودالمپیادها از انحصار مدارس خاص خارج شود

نایب رئیس هیئت هندبال استان یزد تصریح کرد: چهار ناظر و سرپرست از طرف فدراسیون و 9 کوبل داوری داریم که دو مورد آن از داوران جوان و آینده‌دار یزد هستند که در دوره قبل هم حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه 600 ورزشکار و کادر فنی در یزد حضور دارند گفت: سال گذشته تیم منتخب یزد توانست رتبه هفتم کشور را به دست آورد و چهار بازیکن خردسال استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند و الان هم منتظر دوره‌های بعدی اردوهای تیم ملی هستند.

شکوهی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شهرستان‌های استان یزد خیلی خوب در بحث هندبال بانوان فعالیت کرده‌اند و هر شهرستان فعال در این حوزه، 4 تا 5  تیم در این حوزه داریم.

نایب رئیس هیئت هندبال استان یزد ادامه داد: یزد، بافق، زارچ، خاتم، ابرکوه، اشکذر، مهریز، اردکان، میبد در حوزه هندبال بانوان فعال هستند و تیم بهاباد هم در آینده نزدیک به این تیم‌ها اضافه می‌شود.

وی گفت: سال گذشته که تیم‌های یزد به مسابقات کشوری رفتند در تمام رده‌های سنی حضور داشتیم ولی به دلیل اینکه نوپا هستیم حضورمان بیشتر برای کسب تجربه است و حتی امسال پتانسیل کسب عناوین برتر را هم داریم.

شکوهی افزود: اسپانسر دغدغه بسیار خوبی است برای ما و تنها سنگ آهن بافق به عنوان یک بخش خصوصی حامی هندبال در استان هستند و از تیم بافق حمایت می‌کند.

نایب رئیس هیئت هندبال استان یزد افزود: با توجه به پتانسیلی که در مربیان و بازیکنان یزد می‌بینیم توقع داریم که بسترسازی شود و صنایع، کارخانجات و در کل اسپانسرهای بیشتری از این تیم‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسازمان امور دانشجویان، رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی از سوی سازمان امور دانشجویان اعلام شد. المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در ۳ حوزه ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال در ۳ سطح /دانشگاهی، استانی و ملی/

۱- دیجیتال «فیفا۲۰۲۴، E-football»،

۲- فیجیتال «مینی فوتبال فیجیتال، مینی بسکتبال فیجیتال»

۳- حرکتی «kinect» «دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، رزمی»

ورزش‌های رباتیک در ۲ سطح / استانی، ملی/

۱- مسابقات ربات‌های واقعی «مسابقه خودروهای خودران، مسابقه فوتبال اندازه کوچک، مسابقه دوی ربات‌های انسان نما»

۲- مسابقات شبیه سازی «مسابقه شبیه سازی فوتبال ۳ بعدی، مسابقه شبیه سازی خودروهای خودران»

۳- مسابقات لیگ نوآوری و خلاقیت «طراحی و ساخت ربات‌های صخره نورد، شناگرو ایده‌های آزاد»

فناوری و نوآوری در ورزش

۱- تحلیل های عملکردی در سطح ملی «تحلیل داوری صحنه های ورزشی، پیش بینی درصد مالکیت توپ در مسابقه، تحلیل بیومکانیکی و آسیب شناسی فعالیت ورزشی»

۲- طراحی و برنامه‌نویسی در دو سطح استانی و ملی «طراحی اپلیکیشن ورزشی، طراحی صنعتی محصول ورزش، شبیه سازی الکترونیکی ابزار ارزیابی در ورزش»

ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی با امکان ثبت نام کلیه دانشجویان از تمام رشته‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد خبر 6090902

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان