Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@03:15:03 GMT

طبقه دوم برای بازی پرسپولیس بسته است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۲۱۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال، در نشست هماهنگی این دیدار که امروز چهارشنبه برگزار شد، تاکید گردید برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین قهرمان دوره گذشته بازی‌ها و پارس جنوبی جم، تنها ۲۶ هزار بلیت فروخته می‌شود.

 

همچنین تمام ظرفیت فروش به طبقه اول اختصاص دارد و طبقه دوم ورزشگاه برای این هفته پذیرای تماشاگران نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نشست هماهنگی همچنین اعلام شد؛ فقط آن عده از هواداران به ورزشگاه مراجعه کنند که پس از معرفی سایت فروش، موفق به خرید الکترونیک بلیت مسابقه شده باشند و کد ملی آنها در سامانه ثبت شده باشد. این گروه از تماشاگران باید با کارت ملی خود در ورزشگاه حاضر شوند.

 

در این جلسه تاکید زیادی روی این مساله وجود داشت که هواداران فوتبال قبل از خرید الکترونیک بلیت مسابقه راهی ورزشگاه نشوند.

 

گفتنی است؛ نشانی سامانه فروش الکترونیک بلیت مسابقه به محض اعلام آن به باشگاه پرسپولیس، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پارس جنوبی جم ورزشگاه آزادی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود