Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پردیس بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته مشاوره مقطع دکتری و رشته‌های مدیریت در سوانح طبیعی، مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی، حقوق خصوصی، مشاوره گرایش مشاوره خانواده، مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه تهران، دانشجویانی که در این شیوه نامه پذیرفته شوند،‌ از مهرماه امسال به کلاس های درس می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدل پذیرش از طریق آزمون اختصاصی شامل شیوه‌نامه بررسی سوابق آموزشی-پژوهشی و مصاحبه است.
دانشجویان علاقه مند به پذیرش در این مقاطع از سوم تا ۲۲ شهریورماه امسال مهلت مراجعه اینترنتی به معاونت آموزشی دانشگاه تهران دارند.

به گزارش ایرنا، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران واقع در منطقه آزاد ارس در مهرماه سال ۱۳۸۹ فعالیت‌های آماده سازی خود را برای پذیرش دانشجو شروع کرد و در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۰-۸۹ در ۹ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد به پذیرش دانشجو اقدام کرد.

تاکنون بیش از هزار دانشجو در ۳۷ رشته تحصیلی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و حدود ۱۸۰ دانشجو در ۲۷ رشته و گرایش در مقطع تحصیلی دکتری در این پردیس ثبت نام کرده اند که تاکنون بیش از هزار نفر از آنها در این مقاطع از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله دکتری خود حسب مورد دفاع کرده و دانش آموخته شده اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا