Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@21:25:58 GMT

حذف بشکه های نفت ایران از بازار

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۲۸۴

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا از موفقیت آمیز بودن اقدامات کشورش در زمینه تحریم‌های نفتی ایران خبر داد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما توانستیم 2.7 میلیون بشکه نفت خام ایران را از بازار حذف، سرمایه لازم برای ایجاد کمپین‌های تروریستی را از جمهوری اسلامی سلب و بازار نفت را تامین کنیم. من معتقدم که ما می‌توانیم به این راه خود (در قبال ایران) ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد که کشورش توانسته با اعمال تحریم‌های نفتی علیه ایران، سرمایه لازم برای ایجاد آنچه که "کمپین‌های تروریستی" خوانده شد را از جمهوری اسلامی سلب کند.

در 5 نوامبر، تحریم های ایالات متحده علیه ایران به اجرا در آمد. تحریمها صادرات نفت ایران را پوشش می دهد. واشنگتن قبلا اعلام کرده بود که هدف قرار دادن صادرات نفت ایران به صفر است و از خریدارانش خواست تا خرید نفت از ایران را متوقف کنند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EoX برچسب ها: جمهوری اسلامی ، سرمایه ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی سرمایه بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ پس از بازگشت از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، از محلات جنوب غرب شهر تهران بازدید کرد و در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

وی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: به طور قطع آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 747952

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران