Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارت ورود به جلسه آزمون جامع «اصلح» دانشگاه فرهنگیان ۲۹ مردادماه توزیع می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری  دانشجو به نقل از دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و افراد باقی­­ مانده سال ۱۳۹۵ در اول شهریور ماه سال جاری به طور همزمان در ۳۱ استان کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری آزمون جامع «اصلح» در روز جمعه یک شهریور ماه مهارت آموزان می­‌توانند، با مراجعه به سامانه هدف از روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

آزمون روز جمعه یک شهریور ماه به صورت هماهنگ در ۳۱ استان برگزار خواهد شد.  فرآیند آزمون از ساعت ۸:۳۰ شروع و درب حوزه راس ساعت ۸:۴۵ بسته خواهد شد. نشانی حوزه‌های آزمون کلیه استان‌ها بر اساس حوزه انتخابی مهارت­ آموزان در کارت­‌های ورود به جلسه قابل رویت است.

علی­رغم در دسترس بودن سامانه هدف، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا قبل از زمان شروع فرآیند آزمون، به مهارت آموزان گرامی توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام و محل برگزاری آزمون را از یک روز قبل شناسایی کنند.

آزمون در دو بخش کتبی چند گزینه‌ای و کتبی عملکردی برگزار می­ گردد. برای مهارت ­آموزان ورودی ۱۳۹۷ تعداد ۲۰ سوال چند گزینه‌ای مربوط به مولفه فرهنگی در انتهای دفترچه درج شده است. توصیه می­ شود، داوطلبان به منظور افزایش امتیازات خود در مولفه فرهنگی به این سئوالات پاسخ دهند.

زمان در نظر گرفته برای پاسخگویی به آزمون در مجموع ۲۱۰ دقیقه خواهد بود که ۹۰ دقیقه برای پاسخ ­گویی به سوالات تستی و ۱۲۰ دقیقه جهت پاسخ به سئوالات عملکردی لحاظ شده است. ۵۰ دقیقه پس از شروع آزمون چند گزینه ای، دفترچه و پاسخنامه سئوالات عملکردی در اختیار مهارت آموزان محترم قرار داده خواهد شد.

مهارت­ آموزان گرامی با توجه به نحوه تصحیح موقعیت­‌های عملکردی، در پاسخ به این موقعیت­‌ها دقت کنند. پاسخ به موقعیت یک صرفا در پاسخنامه به رنگ سبز، موقعیت دو در پاسخنامه به رنگ قرمز و پاسخ موقعیت سه در پاسخنامه آبی نوشته شود.

 برای پاسخ به موقعیت‌های عملکردی سه­ گانه به ازاء هر سئوال، ۱ تا ۴ صفحه با رنگ مشخص در نظر گرفته شده است که مهارت­ آموزان محترم می‌توانند با توجه به میزان دانش، ضرورت و خلاقیت خود از چند سطر تا ۴ صفحه به سئوالات مذکور پاسخ دهند.

لازم به ذکر است، این آزمون نمره منفی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس امروز جمعه ۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران افزود: چهار آزمون نوبت اول کنکور روز گذشته در سلامت کامل برگزار شد.

 

وی افزود: در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین ، متاسفانه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای این امر بسیج کرده بودند، این داوطلبان به آزمون نرسیدند.

 

پورعباس یادآور شد: این نوید را به این گروه از داوطلبان می دهم که با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی فرهنگیان برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند. دلیل برگزاری آزمون فرهنگیان برای این گروه این است که آزمون سراسری در تیرماه برگزار می شود ولی آزمون فرهنگیان تنها در نوبت اردیبهشت برگزار شده است.

 

رییس سازمان سنجش درباره آمار تقلب امتحانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ اظهار داشت: در مجموع در چهار آزمونی که برگزار شده است ۴ نفر دستگیر شده اند که نشان می دهد مردم و داوطلبان به سنجش اعتماد کردند و دچار وسوسه شبکه های متقلب نشده اند.

 

وی افزود: یک نفر در تهران بوده است که در زمان آزمون از دفترچه عکس گرفته است و در عرض چند دقیقه دستگیر شد. دو نفر در استان های جنوبی ابزار تقلب داشتند و یک نفر در غرب کشور قصد عکس از دفترچه داشت که دستگیر شدند. آمار ۴ نفر در مقابل چند هزار نفر سال های گذشته نزدیک صفر است.

 

پورعباس اظهار داشت: امروز که روز برگزاری آزمون گروه علوم تجربی است روز سختی است و تمامی اقدامات حفاظتی در شدیدترین وضعیت خود اجرا می شود. آمادگی کامل در این زمینه در تمام لایه های حفاظتی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری