Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@21:47:24 GMT

توافق امید ابراهیمی با شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۵۹۴

توافق امید ابراهیمی با شهرخودرو

با اعلام فرهاد حمیداوی، امید ابراهیمی برای حضور در شهرخودرو با او به توافق رسیده است.

به گزارش ایسنا، پس از خبر جدایی احتمالی امید ابراهیمی هافبک دفاعی ملی‌پوش الاهلی قطر از این تیم، باشگاه شهرخودرو مذاکره جدی برای جذب این بازیکن را آغاز کرد. البته ابراهیمی هنوز نتوانسته برای جداییش از تیم قطری به مسئولان این باشگاه به توافق برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد حمیداوی در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: من و مدیر قراردهای تیم‌مان با امید ابراهیمی و مدیربرنامه‌هایش صحبت کردیم و به توافقات مهمی هم دست پیدا کردیم. قرار شد ابتدا او کارش را با باشگاه الاهلی تمام کند و سپس اولویت او در ایران با باشگاه ما خواهد بود و با شهرخودرو قرارداد خواهد بست.

همچنین مالک پدیده در خصوص انتقاداتی که نسبت به لباس این باشگاه در جشن رونمایی نشان هواداران داده شد، توضیح داد: من که انتقادی ندیدم. همه با پیام‌هایی که به من دادند، از باشگاه تشکر کردند. لباس ما هم فقط مشکل شماره و لوگو دارد که این رنگ عنابی باشماره‌های طلایی در دیدار با پیکان رونمایی خواهد شد که بسیار زیبا است و آدم را یاد کیت تیم ملی قطر و آاس رم می‌اندازد. امیدوارم بازی خوبی را با پیکان پشت سر بگذاریم و نخستین ۳ امتیاز فصل را در تهران کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امید ابراهیمی پدیده شهر خودرو فرهاد حمیداوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس