Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:25:04 GMT

۶ روستای کاشان با تانکرهای سیار آبرسانی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۲۹۰۱

۶ روستای کاشان با تانکرهای سیار آبرسانی می‌شوند

علیرضا صبوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: آب آشامیدنی این روستاهای فاقد آب لوله‌کشی کاشان همچنان به صورت مستمر هر هفته با ۲ دستگاه تانکر ۱۲ مترمکعبی تامین می‌شود.

وی از بهره‌برداری ۲ طرح اصلاح شبکه‌های آبرسانی در روستاهای ازوار و تتماج به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت خبر داد و تشریح کرد: برای این طرح‌ها که در مجموع یکهزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت شهرستان کاشان را زیر پوشش قرار می‌دهند، افزون‌بر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و فاضلاب روستایی کاشان با اشاره بدهی ۳۹۰ میلیون ریالی مشترکان این شهرستان بیان کرد: این بدهی مربوط به مشترکان خانگی، بخش صنایع، کارگاه‌ها و ساختمان‌های عمومی در مناطق روستایی است.

وی بیشتر این بدهکاری‌ها را مربوط به مشترکان خانگی برشمرد و اضافه کرد: اگر قبض‌ها به هنگام پرداخت شود، مشکلی در ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب از جمله به روستاییان ایجاد نخواهد شد.

هم‌اکنون ۳۹ حلقه چاه، ۱۴ چشمه و ۱۲ رشته قنات آب آشامیدنی ۱۴ هزار و ۶۰۰ مشترک در ۵۵ روستای شهرستان کاشان با پنج هزار و ۶۰۱ خانوار را تامین می‌کند.

کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب روستايی اصفهان توسعه روستایی کاشان آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار کرد: روستای کم رضوان از توابع بخش مهران شهرستان لنگه در حال حاضر فاقد شبکه آبرسانی و خط انتقال است و آبفای هرمزگان با هدف تأمین نیاز آبی این روستا و بهبود شرایط زندگی اقدام به اجرای خط انتقال آب به این روستا کرده است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه، افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است که با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است که نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از پیش بینی اجرای ۲ کیلومتر شبکه توزیع برای این روستا خبر داد که پس از تأمین اعتبار، عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، روستای کم رضوان ۲۵۰ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 6097826

دیگر خبرها

  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر