Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@16:25:39 GMT

تجهیز ایستگاه هواشناسی فرودگاه سبزوار ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۳۱۳۹

تجهیز ایستگاه هواشناسی فرودگاه سبزوار ضروری است

فرماندار سبزوار روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه  رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: با توجه به اهمیت اطلاعات جوی در امنیت پروازها تجهیز فرودگاه سبزوار ضروری است.
احمد برادران افزود: هم اکنون پنج پرواز در هفته از فرودگاه سبزوار به مقصد تهران انجام می شود که بیانگر اهمیت این فرودگاه  است.
وی اظهار داشت: طی یک سال گذشته چند پرواز تهران به مقصد مشهد در پی شرایط نامساعد جوی و دید کم فرودگاه مشهد در فرودگاه سبزوار به زمین نشست لذا تجهیزات جمع آوری و استخراج اطلاعات این فرودگاه نیاز به ارتقا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم از زحمات چند ساله محمد عطار سیاح قدردانی و رضا صبوری به عنوان رئیس اداره هواشناسی سبزوار معرفی شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر زمین مراسم تودیع و معارفه مشهد هواشناسی سبزوار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود