Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آزادبخت ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دیروز جنگ نظامی بود و با مجاهدات رزمندگان به پیروزی رسیدیم و امروز در جنگ اقتصادی هستیم و با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در برابر نقشه های دشمن ایستادگی می کنیم، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در تمام دوران ها توانست کارساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه عملکرد اخیر کشورمان در برابر زورگویی دشمن نشانه داشتن فرهنگ مقاومت است، عنوان کرد: تمام دستگاههای اجرایی استان همدان باید نگاه ویژه ای به برنامه های هفته دفاع مقدس داشته باشند

آزادبخت با تاکید بر اینکه وظیفه همه ما ترویج فرهنگ ارزشی دفاع مقدس است، افزود: امسال برنامه های دفاع مقدس باید با کیفیت و کمیت بهتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و ما باید مردم را امیدوار کنیم، گفت: امیدواری یعنی به دشمن ثابت کنیم موشک‌های نقطه‌زن ما سرمنشأ دفاع مقدس دارند.

توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید اصل باشد

آزادبخت با بیان اینکه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید اصل باشد، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت و ایثار و ازخودگذشتگی می‌تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و راهی هم جز این نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید مسائل دفاع مقدس را پررنگ نشر و ترویج دهند گفت: باید در اجرای برنامه‌ها هفته دفاع مقدس هماهنگی لازم صورت گیرد و طوری نباشد چند برنامه همزمان برگزار شود و کیفیت کار پایین آید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نیز گفت: توسعه فرهنگ دفاع مقدس باید در اولویت دستگاه‌های فرهنگی باشد.

سردار مهدی ظفری با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد، افزود: گفتمان سازی فرهنگ دفاع مقدس باید در اولویت برنامه‌ها باشد

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال سالگرد شهادت سردار همدانی به صورت باشکوه برگزار می شود، گفت: امروز حفظ ارزش‌های دینی یک تکلیف همگانی است.

سردار ظفری با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۳۸ برنامه مشترک تعریف شده است، اظهار داشت: همایش سراسری مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با کمک سازمان‌ها سالنامه‌ای از دفاع مقدس  ایجاد می‌شود، گفت: امیدواریم با گزارش دستگاه‌ها هر سال یک سالنامه استانی دفاع مقدس ایجاد کنیم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان نیز خواستار نامگذاری یک روز در هفته دفاع مقدس به نام مادران شهدا شد و گفت: تعداد مادران شهدا اندک شده و باید از نعمت وجود مادران شهید بهره برد و از تجربیات این افراد برای تربیت فرزندان مقاوم استفاده کرد.

ربیعه علیمحمدی درخواست کرد نمادی به نام «مادر شهید» ایجاد یا خیابانی به اسم مادران شهدا نامگذاری شود.

کد خبر 4698493

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان هفته دفاع مقدس بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند

با حکم دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره منصوب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد کرم‌الهی دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در احکامی جداگانه دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره تئاتر ایثار را منصوب کرد.

بر این اساس، حمید ساروخانی به عنوان دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.
همچنین محمد لارتی به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

 

حمید ساروخانی و محمد لارتی از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و از جمله مدیران با سابقه اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس