Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد24  سردار محسن فتحی زاده در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ناجا به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این رابطه اشاره و اظهار کرد: حدود ۴۰ روز تا شروع کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) باقی مانده است؛ مراسم امسال چند ویژگی ممتاز نسبت به دیگر سال های قبل دارد که بر ماموریت های ناجا تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: لغو قطعی روادید (از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر)، بازگشایی مرز خسروی و تقارن اربعین حسینی (ع) با هفته ناجا از جمله ویژگی های ممتاز اربعین حسینی (ع) در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امیدواریم با انجام کارهای عملیاتی، مرز خسروی برای عبور زائران بازگشایی شود، گفت: با توجه به تقارن اربعین حسینی(ع) با هفته ناجا (۸ مهرماه شروع عملیات اربعین و ۱۱ مهر آغاز هفته ناجا)، ظرفیت های بسیار زیادی اعم از امکانات و نیرو در مرزها مستقر می شود.

وی به پیش بینی افزایش جمعیت زائران اربعین در سالجاری اشاره و بیان کرد: درصدد هستیم تمامی مشکلات سال گذشته را پیگیری و رفع کنیم و این موضوع همچنان با قوت در قرارگاه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی به هماهنگی های لازم با ستادکل نیروهای مسلح به منظور استفاده از ظرفیت های موجود برای تسهیل تردد و خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین اشاره و بیان کرد: دستورالعمل جامع اربعین حسینی (ع) ناجا در آینده ای نزدیک به تمام رده ها ابلاغ می شود.

سردار فتحی زاده در پایان گفت: از سوی فرماندهان استان های مربوطه اقدامات مطلوبی برای رفع مشکلات موجود به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین انجام شده و همچنین مکاتباتی با استانداران در این راستا صورت گرفته است.

منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جامع اربعین حسینی قرارگاه اربعین حسینی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم آل‌صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق در مرز زرباطیه عراق گفت: اگر سال گذشته اربعین‌حسینی به خوبی برگزار شد و مورد رضایت مسئولان ایرانی و عراقی قرار گرفت، مرهون تعامل و هم‌دلی مسوولان دو کشور در برگزاری این کنگره عظیم است.

وی افزود: باید تلاش شود که حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی کاهش یابد، همان‌طور که معاون وزیر اعلام کردند خط‌مشی راه‌ها و نصب علایم بیشتر در این مسیرها کار می‌شود که از این اقدام تشکر می‌شود.

آل‌صادق بیان داشت: از گذرگاه مهران بیشترین زوار تردد می‌کنند که حتماً این میزان تردد در ایام اربعین‌حسینی نیازمند امکانات و فراهم کردن شرایط لازم است؛ از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ لازم است و با هماهنگی و تعاملی که بین دو طرف وجود دارد این نیازها احصا می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان داشت: یک سوله یخ در مرز مهران با موافقت طرف عراقی ایجاد خواهد شد، باید نیازمندی‌هایی که لازم است را احصا کنیم تا اربعین بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم خورد.

کد خبر 6098297

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر