Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس برنامه قرار بود بازی شاهین شهرداری بوشهر و فولاد مبارکه سپاهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساعت ۲۰:۱۵ جمعه اول شهریور در ورزشگاه مهدوی بوشهر برگزار شود که حالا اعلام شده بازی یک روز به تعویق افتاده است.

خداکرم ایزدپناه گفت: با توجه به تاخیر در نصب سرور الکترونیکی گیت‌ها که برای بلیت فروشی اینترنتی لازم است، با درخواست باشگاه و موافقت سازمان لیگ، دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان با یک روز تاخیر، شنبه ۲ شهریور ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در ورزشگاه شهید مهدوی اشاره کرد: با تلاش شبانه روزی مدیریت و عوامل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین شرکت توسعه و نگهداری ورزشگاه‌های کشور، شماره گذاری صندلی‌ها، نصب دوربین‌ها مدار بسته، تغییر ساختار رختکن‌ها و نصب گیت‌های ورودی صورت گرفته و فقط دستگاه سرور گیت‌ها در حال ورود به بوشهر است تا با نصب این سرور، بلیت فروشی الکترونیکی نیز انجام شود.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: همه عوامل ورزش و فوتبال و همچنین باشگاه در حال تلاش برای رفع نواقص بوده اند که به یاری خدا مشکلات برطرف شده و امیدواریم با رسیدن سرور‌ها و بلیت فروشی الکترونیکی، روز شنبه میزبان هواداران و فوتبال دوستان عزیز هم استانی باشیم.

پیش از این مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفته بود دوشنبه بیست و هشتم و رئیس شورای شهر بوشهر اعلام کرده بود، سه شنبه بیست و نهم مرداد ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آماده می‌شود.

انتهای پیام/ک

تاخیر یک روزه بازی شاهین بوشهر و سپاهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود