Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم در گفتگویی از تاخیر یک روزه دیدار شاهین شهرداری و سپاهان خبر داد و گفت: با توجه به تاخیر در نصب سرور الکترونیکی گیت‌ها که برای بلیط فروشی اینترنتی لازم می‌باشد با درخواست باشگاه و موافقت سازمان لیگ که این همکاری جای تشکر دارد، دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان با یک روز تاخیر روز شنبه ۲ شهریورماه ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برنامه هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در ورزشگاه شهید مهدوی اشاره کرد: با تلاش شبانه روزی مدیریت و عوامل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین شرکت توسعه و نگهداری ورزشگاه‌های کشور، شماره گذاری صندلی‌ها، نصب دوربین‌ها مدار بسته، تغییر ساختار رختکن‌ها و نصب گیت‌های ورودی انجام شده و فقط دستگاه سرور گیت‌ها در حال ورود به بوشهر می‌باشد تا با نصب این سرور، بلیط فروشی الکترونیکی نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: بازتاب پیوستن نورافکن به سپاهان در صفحه فارسی AFC

ایزدپناه افزود: تمامی عوامل ورزش و فوتبال و همچنین باشگاه در حال تلاش برای رفع نواقص بوده اند که به یاری خدا مشکلات مرتفع شده و امیدواریم با رسیدن سرور‌ها و بلیط فروشی الکترونیکی روز شنبه میزبان هواداران و فوتبال دوستان عزیز هم استانی باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد