Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه،حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در بازدید میدانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت مطالبه گری از اتحادیه پوشاک ساوه گفت: مشکل اصلی حجاب و فروش پوشاک خلا قانونی است که متاسفانه قانون گذاران و بعضی مسئولان فعلا عزمی راسخ نداشتند.
وی افزود: ما مسئولین شهرستانی می توانیم اقداماتی مکمل قانون انجام دهیم که در راستای قوانین کلی کشور باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسینی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند در تبلیغ و فرهنگ سازی نقش مؤثرتری ایفا کند و دادستانی هم مشورت و پشتیبانی قانونی کند.
وی ادامه داد: ساز و کار قانونی در همه اقدامات ضروری است، برخورد فقط ابطال جواز کسب نیست می توان از طریق جریمه ، پلمب و غیره برخورد کرد.
امام جمعه ساوه اظهار کرد: قصد مزاحمت در کسب رزق و روزی نداریم ولی باید فرهنگ کشور را هم حفظ کرد.

 

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: علما راستین کسانی هستندکه به میدان می‌آیند و تا پای جان با بیان و قلمشان از دین حفاظت می‌کنند و جامعه را نجات می‌دهد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه علامه مطهری، نیز در آن شرایطی که تعریف‌های نادرست از دین می‌شد با بیان و قلمش   دین  را محافظت کرد و تمام کتاب هایش مورد تایید است گفت:  معلمان و اساتید باید این شخصیت بزرگ را الگو خود قرار هند.
وی با  اشاره‌ به روز کارگر نیز گفت: هرکسی که اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند.
امام جمعه موقت بیرجند  با بیان اینکه امسال سال تولید و جهش تولید با مشارکت مردم است به  نقش کارگران و کارفرمایان در این جهاد تاکید کرد.
حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از خطبه ها در خصوص وعده صادق نیز گفت: ایران با زدن موشک به اسرائیل توانست قدرت و جسارت اسلام و ایران را نشان دهد که با این اقدام شهامت در دل ملت‌ها ایجاد و قوت قلب مسلمانان شد.
وی افزود:  در آینده خواهیم دید که مظلومان بیدار خواهند شد و به مقابله با مستکبران خواهند پرداخت.
حجت الاسلام نوفرستی با اشاره‌ به سفر رییس جمهور به پاکستان و گفت: سفر رئیس جمهور به پاکستان نیز اتفاق خوبی را رقم  خواهد زد و حضور رییس جمهور در پاکستان نیز در مقابله تحرکات تروریست‌ها نقش موثری خواهد داشت.
وی درخصوص موضوع حجاب با بیان اینکه  این روز‌ها اقداماتی توسط نیرو‌های انتظامی و قوه قضائیه صورت می‌گیرد، افزود:  قطعا موضوع حجاب و ناهنجاری‌ها باید از سوی نیروی انتظامی دنبال شود و باید حتما باید در این موضوع دقت داشته باشند همانطور که رهبر انقلاب بیان کردند.
حجت الاسلام نوفرستی به نقش زن مسلمان و مومن در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان  با حجاب و عفت شان افتخارات زیادی کسب کردند و به دشمنان نشان دادند  که با حجاب هم می‌شود به موفقیت‌های زیادی برسند.
در پایان مراسم نماز جمعه  از ۳ کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی که در زمینه طرح نور فعالیت داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد