Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:14:58 GMT

اعضای هیأت داوران سومین جشنواره موج کیش معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۱۱۳

اعضای هیأت داوران سومین جشنواره موج کیش معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم حصاری دبیر «سومین جشنواره فیلم کوتاه موج کیش در حکمی بهنام بهزادی (نویسنده وکارگردان)، هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، نرگس آبیار (نویسنده و کارگردان)، آرین وزیر دفتری (نویسنده کارگردان فیلم کوتاه) و پگاه آهنگرانی (بازیگر و مستندساز) به عنوان اعضای هیأت داوران جشنواره موج کیش معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین فیلم بلند بهنام بهزادی کارگردان «وارونگی» در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت. فیلم های سینمایی «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» آخرین آثار هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلم برداری است که در حال نمایش است.

نرگس آبیار، نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس تا کنون چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های بین‌المللی و فیلم فجر دریافت کرده‌است. آخرین اثر سینمایی وی به نام «شبی که ماه کامل شد» در حال نمایش است.

آرین وزیر دفتری نیز در فیلم های کوتاه «مثل بچه آدم»، «هنوز نه» به عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشته است. آخرین فیلم کوتاه او «مثل بچه آدم» در بخش سینه ‌فونداسیون هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن حضور داشته است.

پگاه آهنگرانی  نیز هنرپیشه و مستندسازی است که در فیلم‌هایی نظیردختری با کفش های کتانی، آقا یوسف، صداها، خواب زمستانی، سه زن و طبقه سوم به ایفای نقش پرداخته‌ و مستندهایی ازجمله سیب، تماشاخانه، محاکات غزاله علیزاده و ده‌ نمکی‌ها را نیز کارگردانی کرده‌است.

سومین دوره‌ «جشنواره‌ فیلم کوتاه موج کیش» از پنجم تا هفتم شهریور امسال با دبیری ابراهیم حصاری در جزیره‌ زیبای کیش برگزار می‌ شود.

کد خبر 4698554

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر موج فیلم کوتاه جزیره کیش بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل صبح شنبه در حاشیه سفر یکروزه به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، افزود: کنکور در کمال امنیت و سلامت برگزار و در یک منطقه سیل زده تکرار آزمون را داریم و داوطلبان این منطقه نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری ۲ کنکور در هر سال مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، کاهش اضطراب داوطلبان را از خروجی‌های این مهم دانست.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در کنکور امسال چند مورد تخلف بود که به هیأت‌های مرتبط و بخش نظارت معرفی و برخورد لازم انجام گرفت.

وی از تدوین برنامه برای حمایت از نخبگان خبر داد و ابراز داشت: با هدف جذب نخبگان، فعالیت‌ها و برنامه‌های متعددی اجرایی شد.

زلفی گل گفت: آئین نامه جذب نخبگان در محور هیأت علمی بازنگری و نخبگان معرفی شده از طریق بنیاد ملی نخبگان نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیأت علمی ندارند.

کد خبر 6089670

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری