Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ قوانین جدیدی در حوزه رسانه ای و پوشش اخبار لیگ برتر وضع کرد.

طرفداری- لیگ برتر فوتبال ایران فردا با جدال پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز می شود و در فصل جدید تغییراتی در بحث رسانه ای انجام شده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت:

طبق الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، از این فصل تمام رسانه های فعال حاضر در فوتبال باید از طریق سایت سازمان لیگ ثبت نام کرده تا کارت های پوشش خبری خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه خبرنگاران تا پایان هفته دوم می توانند از کارت های خبری فصل پیش خود استفاده و در مهلت باقیمانده اقدام به ثبت نام کنند و از هفته سوم رقابت های لیگ برتر پیش رو باید با IDکارت جدید در محل مسابقات به منظور پوشش اخبار حضور داشته باشند.

وی ادامه داد:

با توجه به قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان برگزاری نشست های خبری 15 دقیقه است و از این پس با توجه به این الزامات زمان کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی به مدت 15 دقیقه خواهد بود.

بهمنی گفت:

مدیران روابط عمومی، هیئت های فوتبال و استان های میزبان به عنوان مدیران رسانه ای محلی در جلسات حضور داشته و برگزاری این نشست ها بر عهده آنها خواهد بود. ضمن اینکه پرسش ها در نشست های خبری فقط و فقط باید مربوط به موضوع رویداد مرتبط که مباحث مربوط به بازی است باشد و در صورتی که سوالات متفرقه مطرح شود به رسانه تذکر داده و در صورت تکرار کارت پوشش خبری آنها گرفته می شود. مربیان و بازیکنان هم می توانند درباره موضوع رویداد مرتبط به اظهارنظر بپردازند و اظهارنظر خارج از مباحث بازی مطابق قوانین امکان پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ عنوان کرد:

طبق الزامات AFCسرمربیانی که در نشست خبری به هر دلیلی حضور ندارند نیز جریمه خواهند شد که این جرایم از هفته اول رقابت های لیگ لحاظ می شود.

وی در پایان گفت:

باتوجه به اینکه حق تولید محتوا حقوق باشگاه ها و فدراسیون فوتبال است، خبرنگاران اجازه تصویربرداری یا پخش زنده مراسم را نداشته و اگر مایل به پوشش اخبار به صورت زنده و آنلاین هستند باید با سازمان اقتصادی فوتبال مذاکره کنند تا مجوزهای لازم در این زمینه گرفته شود. در واقع تمامی موارد فوق از قوانین، مقررات و الزامات AFC بوده و رسانه ها در فصل جدید مسابقاتی لیگ ملزم به اجرای آن هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟

روزنامه کیهان از وضعیت پوشش دانشجویان در دانشگاه‌ها انتقاد کرد!

این روزنامه نوشت: بسیاری از دانشگاه‌های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آن‌ها را از پوشیدن لباس‌های نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتار‌های نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می‌کنند. چرا در کشور ما مسئولان ذی‌ربط تاکنون قوانین لازم در این زمینه را اجرا نمی‌کنند؟

دیگر خبرها

  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی