Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@21:06:24 GMT

رسمی؛ مهاجم لیورپول هم‌ تیمی مجید حسینی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۳۲۲

دنیل استوریچ، مهاجم فصل گذشته لیورپول انگلیس با عقد قراردادی به ترابزون اسپور ترکیه پیوست.

 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ترابزون اسپور که برخلاف سال گذشته وحید امیری را در اختیار ندارد ولی همچنان از سید مجید حسینی بهره می‌برد و از این مدافع ایرانی در دو مسابقه مرحله پلی ‌آف لیگ اروپا استفاده کرده، امروز برای تقویت بیشتر خط حمله تیمش با مهاجم فصل قبل لیورپول قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دنیل استوریچ که بعد از شش فصل و نیم حضور در باشگاه لیورپول در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم شده بود، امروز به‌ عنوان بازیکن آزاد با عقد قراردادی دو ساله که قابلیت تمدید یک ساله را هم دارد، به ترابزون اسپور ترکیه پیوست.

 

استوریچ که سابقه بازی در تیم‌های منچستر سیتی و بولتون را در کارنامه دارد و در زمستان فصل 13-2012 از چلسی به لیورپول پیوسته بود، بعد از دوران طولانی مدت حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت و امروز با قراردادی راهی ترابزون اسپور ترکیه شد.

 

این مهاجم 29 ساله انگلیسی که دو فصل قبل در دور برگشت به‌عنوان بازیکن قرضی به وست‌ برومویچ رفته بود، سال گذشته تنها در نیمی از مسابقات لیگ جزیره برای لیورپول به میدان رفت و در این مدت نیز دو گل برابر چلسی و ساوتهمپتون به ثمر رساند. سوپرلیگ ترکیه به تازگی آغاز شده و ترابزون اسپور در هفته اول به نتیجه مساوی دست یافته است.

 

نقل و انتقالات اروپا لیورپول نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 دانیل استوریج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا لیورپول نقل و انتقالات اروپا 2020 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند می گوید که چیزی نمی تواند مانعی بر سر راه قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده و تیم شگفتی ساز فصل جاری بوده است.

دورتموند که در بوندسلیگا حال و روز خوبی ندارد به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. نماینده شایسته فوتبال آلمان در دیدار برگشت نیمه نهایی مانند بازی رفت با یک گل برابر پاری سن ژرمن به پیروزی دست پیدا کرد تا با شایستگی فینالیست شود.

به نوشته BBC، مت هوملس زننده تک گل دورتموند در بازی برگشت گفت: من گل های کمی در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده ام. تنها ۵ گل در این رقابت ها زده ام و اکنون بهترین زمان برای بیشتر کردن آنها است. از بازی دوم در مرحله گروهی این ایمان و اعتماد به نفس در بین بازیکنان به وجود آمد که می توانیم در هر بازی به پیروزی برسیم. 

او ادامه داد: به نظرم چیزی نمی تواند مانعی در برابر قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا باشد. ما این توانایی را داریم که در ومبلی قهرمان شویم. در بازی امشب فعالیت لازم را داشتیم و بسیار سریع و باتمرکز بازی کردیم. انگیزه لازم را برای پیروزی داشتیم و بسیار خوشحالیم که به فینال این رقابت بزرگ راه پیدا کردیم.

دیگر صعود کننده به فینال  لیگ قهرمانان اروپا امشب از بین رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد. این بازی در برنابئو برگزار می شود. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)