Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سومین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان، ۲۶ تا ۳۰ مرداد و دو روز زودتر از جشنواره سی و دوم در اصفهان باحضور چهره هایی مانند ایرج طهماسب،پوران درخشنده،مرضیه برومند ووحیدنیکخواه آزاد برگزار شد.

حبیب ایل بیگی در اختتامیه سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور گفت:ما این المپیاد را باهدف ایجاد امیدواری برای نوجوانانی که کار سینما می کنند و به سینما علاقه دارند شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:نوجوانان ما باید به آینده امیدوار باشند و با همین امید در آینده نزدیک کارگردان های مطرحی بشوند.

دبیرسی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان نیز در آئین اختتامیه سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان کشور دغدغه های فیلم ها درباره نوجوانان بسیار مهم است. درهمین المپیاد کارگردانانی بودند که دغدغه مند بودند وسالها با دغدغه برای کودک ونوجوان فیلمسازی کردند.

علیرضا تابش ادامه داد: ما سه دوره پیش که المپیاد را کنار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار کردیم هدفمان این بود که فرصتی برای کشف استعدادهای نوجوان در عرصه فیلمسازی باشد، امسال خوشبختانه بخش ایده هم اضافه شد که بسیار اتفاق خوبی است.

وی خاطرنشان کرد:حضور چهره‌های سرشناس سینمای کودک این فرصت را به فیلمسازان نوجوان داد که در اردوی چهار، پنج روزه از این عزیزان بیاموزند و برای ایده‌ها، آرزوها و خیال‌های بلندنظرانه خود برنامه‌ریزی کنند.

در این دوره از جشنواره در مجموع ۳۴۶ ایده و ۱۸۹ فیلم در سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ثبت‌نام کردند. از تعداد کل ایده‌های ثبت نام شده در سایت، ۱۹۶ اثر متعلق به دختران و ۱۵۰ اثر متعلق به پسران بود. همچنین از میان فیلم‌های ثبت‌نام شده نیز ۸ اثر متعلق به پسران و ۷ فیلم به نام دختران به ثبت رسیده است.همچنین از میان ایده‌های راه یافته به سومین المپیاد فیلمسازی ۲۰ اثر متعلق به دختران بود و ۲۰ اثر نیز از سوی پسران نوجوان ارائه شده بود که در این مرحله پذیرفته شدند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار ‌می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انیمیشن پوران درخشنده کودکان و نوجوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی