Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@17:27:58 GMT

«رادیو اربعین» به زودی راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۹۴۶

«رادیو اربعین» به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حمید شاه‌آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء، رادیو برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبینش راه اندازی می‌شود، گفت: رادیو محرم همچون سنوات قبل از روز اول ایام عزاداری امام حسین(ع) به صورت 24 ساعته فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شبکه رادیویی محرم به صورت 24 ساعته اقدام به پخش مداحی، اشعار عاشورایی، پیام‌های اخلاقی، تبیین سبک زندگی براساس آموزه‌های حماسی پر شور حسینی، شعرخوانی، کلام بزرگان و موضوعات متعدد و مرتبط دیگر با نهضت حسینی  می‌کند.

معاون صدای جمهوری اسلامی تصریح کرد: رادیو محرم با انتخاب قطعات مناسب و فاخر عاشورایی، علاوه بر استفاده فردی، شرایط لازم برای فضاسازی عزاداری‌‌ها در هیئت‌های مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی را نیز مهیا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این شبکه از طریق طول موج اف‌ام، گیرنده‌های دیجیتال (رادیو نما) و همچنین از طریق اپلیکیشن تلفن همراه رادیو قابل دسترس است، یادآور شد: با پایانِ سی‌امین روز محرم‌الحرام، کارِ رادیو اربعین آغاز می‌شود. سال گذشته این رادیو به منظور اطلاع‌رسانی همایش جهانی اربعین برای سومین‌بار واردِ خطِ فرکانس‌های موج اف.ام ایران، نجف و کربلای معلی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد

 

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به گفته شهروندخبرنگار ما این پرواز قرار بود  ساعت ١٨:١٠ ، چهارم اردیبهشت ماه از تهران به مقصد مشهد برود که با بیش از ۵ ساعت تاخیر  مواجه شد.

تاکنون مسؤلان هواپیمایی برای این اتفاق پاسخی  نداده اند.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

پرواز ساعت ١٨:١٠ مورخ چهارم اردیبهشت ماه با تأخیر بیش از پنج ساعت پرواز پرشین از  تهران به مشهد مواجه بوده که تمام مسافرین سرگردان بودند و هیچکس پاسخگو نبود .

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است