Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر شمال و جنوب در اکثر نقاط محور هراز به‌صورت سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در محور کندوان در مسیر شمال به‌صورت سنگین است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به ترافیکی عادی در محور کیاسر اشاره کرد و گفت: وضعیت تردد خودروها در ورودی شهرهای زیراب، پل‌سفید و شیرگاه به‌صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی بیان کرد: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش بار ترافیکی در محورهای مازندران هستیم که باتوجه به تعطیلی روز عید غدیر محورهای مازندران از روز دوشنبه زیر بار ترافیک رفت.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روز پنج‌شنبه، 6 جمعه تا دو بامداد روز شنبه و همچنین 6 تا 12 روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان روز جمعه، اضافه کرد: بحث ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیونت و کامیونت از محور کندوان در دستور کار قرار دارد.

هاشمی در پایان گفت: در محور کیاسر نیز باتوجه به تردد بومیان و مسافران معمولا در ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته شاهد ترافیک هستیم که در این زمینه بحث محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران