Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس سینمایی ساحل اصفهان در دومین روز اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ساعت ۱۶ به استقبال پخش فیلم‌های جشنواره رفت. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پردیس سینمایی ساحل اصفهان در دومین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ساعت 16 و در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل 2، مسابقه سینمای بین‌الملل 1 و مسابقه سینمای ایران به استقبال پروانه‌ها و مردم اصفهان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت 16، فیلم‌های «رونالدو» به کارگردانی رسپ بزگز از ترکیه در ژانر کودک و نوجوان و همچنین «فریاد سکوت» به کارگردانی ولادیمیر پوتاپوف از روسیه در ژانر نوجوان و در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل 2 به نمایش درآمدند که با دوبله همزمان نیز همراه بود.

نشست خبری فیلم «فریاد سکوت» به کارگردانی ولادیمیر پوتاپوف که قرار بود ساعت 20:15  برگزار شود در ساعت 18  برگزار گردید و این امر باعث شد که برخی خبرنگاران نتوانند در این نشست خبری حضور پیدا کنند.

فیلم «سوپر یوفی» به کارگردانی مارتین اسمیتز و فیلم کوتاه «مرداب» نیز به کارگردانی تورفین ایورسن در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل 1 از ساعت 18:15 به صورت دوبله همزمان در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل به نمایش درآمد.

مشکلات سینمای کودک از نگاه یک بازیگر

در جریان اکران‌های امروز، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات سینمای کودک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: فیلمسازان باید با قوی کردن ارتباط خود پیرامون کودکان فیلم‌های خوبی را برای کودک و در حوزه کودک به نمایش بگذارند.

رابعه مدنی افزود: در این راستا لازم است که فیلمسازان مدتی از زندگی خود را با کودکان بگذارند تا بتوانند اطلاعات کافی در این زمینه پیدا کنند.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان| اعلام برنامه روز سوم؛ 23 نفر و تورنا2 به روی پرده می‌آیند + جزئیات اکران فیلم‌هاجشنواره فیلم کودک و نوجوان| نخستین تیزر رسمی «منطقه پرواز ممنوع» منتشر شدجشنواره فیلم کودک و نوجوان| رسانه و بازی دو ابزار هویت‌بخش فرهنگی؛ وقتی کودکان کارآفرین می‌شوند

«منطقه پرواز ممنوع» بیشترین بلیط فروخته شده مردمی را به خود اختصاص داد

در دومین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همانند روز نخست از اکران‌های نخست و بخش سینمای بین‌الملل استقبال چندانی به عمل نیامد و تنها یک سوم از سالن نصف جهان پردیس ساحل از جمعیت پر شد و این در حالی است که از اکران بخش سینمای ایران و فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر استقبال خوبی به عمل آمد.

در ساعت 20:45 نیز سالن نصف جهان با نمایش فیلم کوتاه «برای امیر» به کارگردانی جواد حکمی همراه بود و در آخرین اکران نیز فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر با استقبال گسترده مردم، داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان، خانواده شهدای مدافع حرم، اصحاب رسانه و غیره همراه بود.

فرزندان شهدای مدافع حرم میهمانان ویژه

فرزند شهیدان علی شاه‌سنایی، مسلم خیزاب، سجاد شاه‌سنایی، سید سجاد حسینی، حسین آقادادی، حمیدرضا مرادی، محسن حججی و علیرضا نوری پیش از آغاز اکران از سوی شهرداری اصفهان تقدیر شدند.

امیر داسارگر، کارگردان فیلم «منطقه پرواز ممنوع» پیش از آغاز اکران فیلم تصریح کرد: تمام تلاش خود را در ساخت فیلم به کار گرفتیم تا بتوانیم بدین وسیله با موضوعی ویژه تمامی مخاطبان رضایت داشته باشند.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان 3 نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد است. هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

گفتنی است در آغاز اکران فیلم‌ها در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در اصفهان، «منطقه پرواز ممنوع» بیشترین بلیط فروخته شده مردمی را به خود اختصاص داد و با استقبال خانواده‌ها و نوجوان‌ها همراه شد و این در حالی است که نشست خبری این فیلم نیز در ساعت 22:30 در سالن بهمت پردیس سینمایی ساحل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت