Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:16:52 GMT

«ستاره‌شناس» در سایه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۱۱۲

«ستاره‌شناس» در سایه

اجرای نمایش «ستاره‌شناس» به‌نویسندگی دیدیه ون کولارت و کارگردانی اصغرنوری از امشب (چهارشنبه ۳۰ مرداد) در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

در این اثر نمایشی که تا پنجم مهر به اجرای خود در تالار سایه تئاتر شهر ادامه می دهد، احمد ساعتچیان، سهیلا صالحی و غزاله رشیدی بازی می‌کنند.

دیدیه ون کولارت، متولد ۱۹۶۰ در شهر نیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از سال ۱۹۸۲ تا امروز، بیش از سی رمان نوشته که این آثار جوایز زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. ون کولارت سال ۱۹۸۳ با نمایشنامه «ستاره‌شناس» موفق به دریافت جایزه تئاتر آکادمی فرانسه شد. از دیگر نمایشنامه‌های او می‌توان به «عروسی شن» و «رابطه خصوصی» اشاره کرد.

ون کولارت تحت تاثیر رومن گاری و مارسل امه، دو نویسنده بزرگ ادبیات فرانسه است. دنیای رمان‌ها و نمایشنامه‌های او ترکیبی از تخیل و طنز گزنده مارسل امه و واقع‌گرایی رومن گاری است.

نمایش «ستاره‌شناس» به نویسندگی دیدیه ون کولارت و کارگردانی اصغر نوری از ۳۰ مرداد تا ۵ مهر، ساعت ۱۸:۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان است.

۵۷۵۷

کد خبر 1291907

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر بازیگران تئاتر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال روسیه دولت دوازدهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر