Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدال سخت شاگردان صادقی و منصوریان در فولاد شهر.

طرفداری- تیم های فوتبال ذوب آهن و سایپا، در هفته نخست لیگ برتر  به مصاف هم خواهند رفت. جدال شاگردان منصوریان و صادقی در ورزشگاه فولاد شهر، حساس خواهد بود.

 ذوب‌آهن اصفهان - سایپا تهران،

ساعت 20:15، ورزشگاه فولاد شهر
داور: مرتضی منصوریان، کمک‌ها: رضا سخندان و یعقوب سخندان
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی و مهدی مرجانزاده
داور چهارم: داریوش صابرمطلق، ناظر: علیرضا کهوری

تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست در دیدار مقابل الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،‌ پا به رقابت های لیگ برتر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان منصوریان که اردوی آماده سازی خود را پیش از دیگر تیم ها آغاز کرده اند و می توان گفت که از دیگر تیم های لیگ برتری آماده تر هستند. ذوب آهن در این فصل، اسکلت اصلی خود را حفظ کرده است و چند بازیکن را هم به ترکیب خود اضافه کرده است. ذوب آهن برای این دیدار ارسلان مطهری را در اختیار ندارد و وضعیت بازیکنانی همچون پهلوان هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

سایپا هم پس از روی کار آمدن ابراهیم صادقی، ترکیب خود را جوان تر کرد و بعضی بازیکنان با تجربه را در ترکیب خود حفظ کرده است. سایپا یکی از آماده ترین تیم ها در پیش فصل بود و موفق شد پرسپولیس را در جام شهدا با نتیجه 2-0 شکست دهد. سایپا در نهایت موفق شد به عنوان قهرمانی جام شهدا برسد. شاگردان صادقی جزو اولین تیم های بودند که تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردند و با یک ترکیب جوان شده پا به این رقابت ها خواهند گذاشت.

تقابل های اخیر دو تیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!