Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@02:02:50 GMT

نامه اعتراض آمیز آل‌شپورت به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۴۸۵

به گزارش خبرآنلاین، مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانستند به مفاد قرارداد خود با شرکت آل اشپورت عمل کنند و و در حالی که باید بر اساس قرارداد مراسم رونمایی از پیراهن جدید این باشگاه برگزار می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

در همین رابطه مسئولان شرکت آل اشپورت در خاور میانه با ارسال نامه اعتراض آمیز مراتب گلایه خود را از برگزار نشدن این جشن به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه مسئولان آل اشپورت برگزار نشدن جشن رونمایی از پیراهن پرسپولیس را یک اقدام غیر حرفه ای از سوی مسئولان این باشگاه اعلام کردند که این مسئله باعث ضرر مالی و معنوی این شرکت شده است.

مسئولان آل‌اشپورت اعلام کردند به همین خاطر فعلاً همکاری خود با باشگاه پرسپولیس را به حالت تعلیق درآورده و منتظر اقدامات بعدی از سوی این باشگاه هستند هر چند که البسه این باشگاه برای هفته‌های ابتدایی لیگ پیش از این در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران