Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که دیداری با مقامات ایرانی پیش از نشست سران هفت کشور صنعتی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این که پیشنهادهایی برای تنش‌زدایی میان تهران و واشنگتن در نظر دارد، اعلام کرد: به زودی و پیش از برگزاری نشست سران G7 دیداری با مقامات ایرانی خواهیم داشت تا برخی از پیشنهادها را مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، نشست سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت آخر این هفته به مدت دو روز در شهر بندری بیاریتز در جنوب غربی فرانسه و تحت شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار خواهد شد.

فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا، ژاپن، ایتالیا و کانادا عضو گروه هفت هستند. برچسب ها: رئیس‌جمهوری فرانسه ، مقامات ایرانی ، سران G7

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس جمهوری فرانسه مقامات ایرانی سران G7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی

وزارت امور خارجه با نشر خبرنامه‌ای گفته است هیأت طالبان در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا اشتراک کرده است.

به گفته این وزارت هیأت طالبان در کنار شرکت در این نشست با مقامات بلند پایه و نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نیز در مورد موضوعات مختلف گفت‌وگو خواهد کرد.

این نشست از روز گذشته در گامبیا آغاز شد و قرار است امروز نیز ادامه یابد.

پیش از این نیز مقامات طالبان از جمله امیرخان متقی از نمایندگان سازمان همکاری اسلامی خواسته بودند تا واقعیت‌‌های موجود در افغانستان را به مقامات کشورهایشان و جامعه بین‌المللی برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا