Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه شهر خودروی خراسان گفت: لباس‌هایی که از سوی شرکت آل‌اشپورت در اختیارمان قرار گرفته است، کیفیت بالایی دارد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، پس از برگزاری مراسم رونمایی از لباس اول تیم شهر خودرو در مشهد، انتقاداتی نسبت به عدم رونمایی از لباس دوم این تیم در مراسم رونمایی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس روز چهارشنبه و با پیگیری‌های حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو و رایزنی با شرکت آل‌اشپورت درباره تأخیر در آماده‌سازی کیت‌های دوم و سوم شهر خودرو، این لباس‌ها در اختیار سرخپوشان مشهدی قرار گرفت.

تیم شهر خودرو خراسان در لیگ برتر نوزدهم طی قراردادی با شرکت آل‌اشپورت، تأمین کلیه لباس‌های خود را به این شرکت سپرده است. در این راستا لباس اول تیم شهر خودرو به رنگ عنابی و لباس‌های دوم و سوم نیز به رنگ سفید و قرمز خواهد بود.

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: لباس‌هایی که از سوی شرکت آل‌اشپورت در اختیارمان قرار گرفته است کیفیت بالایی دارد.

فرهاد حمیداوی با اشاره به در پیش بودن لیگ نوزدهم اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم با کمک کادر فنی تیم خوبی را آماده کنیم و قطعاً شهر خودرو رقیب سرسختی برای سایر تیم‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: نخستین بازی ما در لیگ مقابل تیم پیکان است. روز چهارشنبه با بازیکنان در محل تمرین صحبت کردم و به آنها گفتم که تمام توان‌شان را برای شادی دل مردم خراسان از همین هفته اول به کار بگیرند.

حمیداوی افزود: خوشحالیم که توانستیم بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کنیم و بازیکنان باکیفیت جدیدی را هم اضافه کنیم. لیگ برتر بالا و پایین‌های بسیار زیادی دارد، اما ما می‌خواهیم به عنوان نماینده دیار امام رضا (ع) خودمان را در بالا نگه داریم که یقین دارم با تلاش تمام اعضای تیم و دعای مردم خراسان و عنایت امام هشتم (ع) این اتفاق رقم خواهد خورد.

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان همچنین در خصوص انتقاداتی که به لباس این تیم شده است، گفت: امیدوارم منتقدان ما کمی صبر کنند تا بازی‌ها شروع شود و لباس تیم را در زمین ببینند. ما فرصت کوتاهی برای برگزاری مراسم رونمایی از کیت باشگاه داشتیم، اما همه‌ی مدیران میانی باشگاه تلاش کردند و ظرف 72 ساعت این مراسم را شکل دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما به برخی از انتقادات توجه داریم و از آنها بهره بردیم، مثلاً در رابطه با اینکه چرا لباس دوم تیم رونمایی نشد، حرف منتقدین درست بود. از همان لحظه به درخواست هواداران سریعاً اقدام کردم و از مدیران شرکت آل‌اشپورت پیگیری کردم.

حمیداوی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، لباس دوم و سوم ما هم به دست‌مان رسید و ما مشکلی بابت این موضوع نداریم. درباره کیفیت لباس‌ها نیز باید بگویم کمپانی آل‌اشپورت بهترین کیفیت لباس‌های خود را که با تکنولوژی پیشرفته‌ای دوخته شده، در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داده است. ما باید به این موضوع توجه کنیم که کیفیت لباس و طراحی آن دو مقوله جدا هستند، اما من هم از طرح لباس تیم و هم از کیفیت آن دفاع می‌کنم، تنها اشکال ما این بود که لباس ها دیر رسید و امکان چاپ لوگوی باشگاه و اسپانسر روی لباس‌ها به وجود نیامد.

مالک باشگاه شهر خودرو همچنین تصریح کرد: از هواداران پرشور مشهدی و خراسانی درخواست می‌کنم به حواشی نپردازند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. ما به عشق هواداران و مردم خراسان تیم خوبی را درست کردیم تا در لیگ نوزدهم بتوانیم دوباره لبخند را به ارمغان آوریم.

حمیداوی درباره جذب امید ابراهیمی هم گفت: ما با مدیر برنامه‌های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

اعلام زمان، نحوه خرید و قیمت بلیت بازی پرسپولیس - پارس‌جنوبی

 

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت

سنجش کیفیت هوا، امروز (یکشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوای اصفهان امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در ساعات منتهی به ظهر با قرار گرفتن روی شاخص ۶۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه اصفهان، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

امروز همچنین بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط‌زیست منطقه اصفهان، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا متعلق به شهرداری اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با شاخص ۵۹، انقلاب با شاخص ۷۳، پارک زمزم با شاخص ۵۴، دانشگاه صنعتی با شاخص ۶۰، رهنان با شاخص ۷۱، زینبیه با شاخص ۵۷، سپاهان شهر با شاخص ۵۳، فرشادی با شاخص ۵۶، فیض با شاخص ۵۷، کاوه با شاخص ۶۹، کردآباد با شاخص ۵۶، ولدان با شاخص ۶۳ سالم (زرد) و میرزاطاهر با شاخص ۴۱ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفیت هوا در استان اصفهان به‌جز شهر اصفهان، ایستگاه‌های زرین‌شهر، قهجاورستان، سجزی، کاشان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه و شاهین‌شهر است که شاخص کیفی هوا در موقعیت سجزی با شاخص ۶۱، قهجاورستان با شاخص ۷۲، نجف‌آباد با شاخص ۸۳، مبارکه با شاخص ۵۷ و خمینی‌شهر با شاخص ۵۲ سالم (زرد)، زرین‌شهر با شاخص ۴۴، کاشان با شاخص ۴۶ و شاهین‌شهر با شاخص ۳۱ در وضعیت پاک (سبز) قرار دارد. ایستگاه‌های خرازی، استانداری اصفهان، پروین، رودکی، جی، میثاق، خواجو، باغ غدیر و شهر دولت‌آباد فعال نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

شاخص کیفی هوا (Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا همچون مونوکسید کربن، دی‌اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن‌دار، ازن و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف دارد، به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 750834

دیگر خبرها

  • هوای شهر ری بسیار ناسالم شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی