Web Analytics Made Easy - Statcounter

 چند روزی است سازمان لیگ توپ‌های جدیدی را تحویل باشگاه‌های لیگ برتری داده تا در تمرینات‌شان از آن‌ها استفاده کنند، چون قرار است با آغاز فصل جدید فوتبال ایران از این توپ‌ها در بازی‌ها استفاده شود.   اخبار ورزشی- این اتفاق در حالی رخ داده که بازیکنان استقلال و پرسپولیس نسبت به کیفیت توپ ها اعتراض دارند و در همین رابطه سید جلال حسینی و وریا غفوری با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامشان از مسئولین خواستند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس استقلال پرسپولیس سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان