Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:15:15 GMT

جدایی ایکاردی از اینتر منتفی شد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۲۴۹

جدایی ایکاردی از اینتر منتفی شد؟

خبرگزاری میزان- به نظر می‌رسد جدایی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر از این باشگاه منتفی شده است. تاریخ انتشار: 04:30 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۲۷۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی‌رغم اینکه شایعات زیادی در خصوص جدایی مائورو ایکاردی و پیوستنش به تیم‌های مختلف از جمله ناپولی مطرح شده بود، اما به نظر می‌رسد این بازیکن از این تیم جدا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم آرژانتینی چند روز پیش منزل جدیدی در شهر میلان خریداری کرده و قصد دارد یک فصل دیگر را هم در سن سیرو بماند. این در شرایطی است که اینتر چندی پیش اعلام کرده بود این بازیکن باید تیم جدیدش را پیدا کند، اما با دادن شماره ۷ به ایکاردی به نظر می‌رسد جدایی این بازیکن حداقل در تابستان امسال منتفی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر اینتر میزان ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است


به گزارش تابناک، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد