Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:46:31 GMT

به هرگونه تعرض به پایگاه‌های‌مان پاسخ می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۴۳۴

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، «ابو مهدی المهندس» نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، روز گذشته در بیانیه‌ای دولت آمریکا را مسئول حوادث اخیر در پایگاه‌های نظامی عراق خواند و اعلام کرد، آمریکایی‌ها برای هدف قرار دادن پایگاه‌ها و مقرهای عراق، چهار پهپاد اسرائیل را به این کشور وارد کرده‌اند.

المهندس گفت: «آمریکا مسئول اول و آخر آنچه در عراق می‌افتد، هست و از امروز، آمریکا را مسئولیت همه حوادث می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز به بعد هر اتفاقی که برای نظامیان آمریکایی بیفتد، مقصر آن، آمریکا خواهد بود.»

وی افزود: «دشمنان عراق امروز برای حمله دوباره به نیروهای الحشد الشعبی آن هم به شیوه‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنند. آمریکایی که در آمدن گروه‌های تروریستی به عراق و منطقه آورد نقش داشته، به اعتراف ترامپ، به این می‌اندیشد که به راه‌های مختلف حاکمیت عراق را نقض کرده و الحشد الشعبی را هدف قرار دهد.»

ابومهدی المهندس تأکید کرد: «الحشد الشعبی در برابر این‌گونه اقدامات آمریکا، راهی جز دفاع از خود و پایگاه‌هایش ندارد و برای این کار، از تسلیحات فعلی و تسلیحات بسیار پیشرفته خود استفاده خواهد کرد. از امروز به بعد، الحشد الشعبی هر هواپیمایی را فاقد پرچم عراق باشد و بر فراز پایگاه‌های این سازمان پرواز کند، هدف قرار خواهد داد.»

این در حالی‌ست که ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش، که در عراق پایگاهی دارد، هرگونه دخالت‌ها در انفجارهای هفته‌های گذشته در پایگاه‌های الحشد الشعبی را رد کرده است.

ائتلاف آمریکایی اعلام کرد که ماموریتش در عراق صرفا «برای توانمندسازی نیروهای امنیتی عراق برای مقابله با داعش است» و به دعوت دولت عراق و در هماهنگی با قوانین این کشور فعالیت می‌کند.

روز سه‌شنبه انفجار بزرگی در یک انبار مهمات متعلق به الحشد الشعبی در شمال بغداد روی داد.

این تازه‌ترین مورد از رشته انفجارهای مشکوکی است که طی هفته‌های اخیر در پایگاه‌های نظامی و انبارهای مهمات الحشد الشعبی در اطراف عراق روی می‌دهد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه تلویحا دست داشتن این رژیم در حمله به پایگاه‌های الحشد الشعبی را تایید کرد و مدعی شد که «ایران در هیچ کجا در امان نیست».

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایگاه الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم