Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‎الاسلام سید حسینی گفت: به منظور جلوگیری از دست‎اندازی به منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز پلیس انفال با همکاری دستگاه‎های مربوطه در این بخش تشکیل می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت‎الاسلام سیدرضا سیدحسینی» روز( چهارشنبه 30 مرداد) در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار مورد اجرای حکم قطعی در  اراضی کشاورزی توشن و رنگو شهرستان گرگان انجام شد و همچنین موارد تبصره 2 ماده 10 که شامل دیوارکشی‎های غیرمجاز بوده نیز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: احکام قطعی که صادر می‎شود به نوبت در مکان‎های دیگر نیز اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پلیس حفظ انفال به منظور جلوگیری از دست‎اندازی به اراضی ملی و کشاورزی نیز تشکیل خواهد شد و پلیس حفظ انفال از ماموران مختلف دستگاه‎های ذی‎ربط مثل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط‎زیست و شهرداری خواهد بود.

 

وی بیان کرد: فرم متحد الشکلی برای این پلیس حفظ انفال در نظر گرفته می‎شود و زیر نظر معاونت پیشگیری از وقوع جرم فعالیت خواهد کرد و کار این پلیس این است که هرجا ساخت و سازی اتفاق می‎افتد بررسی کند و اگر به شکل غیرقانونی و در اراضی ملی و یا کشاورزی بوده جلوی ساخت آن را بگیرند و تخریب اولیه ابنیه اتفاق بیفتد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر روزنامه روز جهانی مسجد مساجد اردبیل سومین جشنواره طنین مسجد مسجد روز جهانی مساجد دادستان مرکز استان گلستان ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها تخریب ساخت و ساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد