Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:34:38 GMT

هدفمان بقاء در لیگ برتر است/ به بازیکنانم ایمان دارم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۸۷۰

هدفمان بقاء در لیگ برتر است/ به بازیکنانم ایمان دارم

به گزارش خبرنگار مهر، وینگو بگوویچ چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم «گل گهر سیرجان» و «نساجی مازندران» از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به اینکه تمامی توان تیم برای کسب نتیجه به کار گرفته می شود، گفت: در لیگ برتر بازی آسان نداریم و تمامی تیم ها با آمادگی کامل به مصاف حریف می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که به بازیکنانم ایمان دارم، افزود: گل گهر در کنار اینکه در لیگ برتر فوتبال نماینده سیرجان و استان کرمان است در واقع نماینده جنوب شرق کشور هم به شمار می آید.

بگوویچ عنوان کرد: باعث خوشحالی است که ورزشگاه امام علی (ع) آماده شده است و باید در نظر داشت که سیرجان نیازمند استادیوم های بیشتری است.

وی خواستار حمایت هواداران گل گهر از تیمشان در این دیدار شد و افزود: همگان از جمله خبرنگاران می توانند تیم را در رسیدن به موفقیت و ایجاد جو مثبت یاری کنند.

بگوویچ با اشاره به اینکه نساجی مازنداران یک سال بیشتر سابقه حضور در لیگ برتر دارد، افزود: منتظر یک بازی سخت و محکم هستیم.

وی با اعلام رضایت از یارگیری گل گهر در این فصل افزود: تیمی خوب و قدرتمند روانه این فصل شده است و بازی های خوبی خواهیم داشت.

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه هدفمان ماندن در لیگ برتر است، افزود: برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

کد خبر 4698701

منبع: مهر

کلیدواژه: وینگو بگوویچ تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران سیرجان قزوین بوشهر شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان یاسوج هفته دولت عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان