Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار که روز چهارشنبه 30 مرداد ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزارشد،درباره مسایل کشاورزان و دیگر فعالان بخش کشاورزی همچنین راهکارهای اختصاص اعتبار برای توسعه اشتغال و کمک به رونق تولیدات کشاورزی استان اردبیل بحث وتبادل نظر شد.

خدارحمی در این جلسه با اشاره به برنامه های بانک کشاورزی برای رونق تولید و توسعه اشتغال در استان اردبیل، حمایت مالی از طرح احداث 200 هکتار کشت گلخانه ای وگیاهان دارویی و سایر طرح های اولویت دار در این استان با اعتباری حدود 20 هزارمیلیارد ریال از محل اعتبار بند الف تبصره 18 را از مهم ترین طرح ها معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاوه بر این طرح،از سایر طرح های استان اردبیل نیز حمایت خواهیم کرد خاطر نشان کرد: تأمین مالی طرح پایاب سد گیوی با اعتباری حدود 2200 میلیارد ریال با مشارکت یک بانک دیگر، از جمله این طرح‌ها است .

بر اساس این گزارش، پیش بینی تسهیلات برای طرح های صنایع تبدیلی وتکمیلی و سرمایه درگردش این طرح ها همچنین تسهیلات سرمایه درگردش بخش زراعت از دیگر محورهای گفت و گوی مدیرعامل بانک کشاورزی با استاندار اردبیل بود.

 این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه  استان اردبیل( ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان) که دهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد، سهم عمده ای در سرمایه‌گذاری برای توسعه طرح های اقتصادی این استان برعهده گرفت.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های هواشناسی کشاورزی

هواشناسی کشاورزی، برای کشاورزان یزدی توصیه‌هایی کاربردی داشت.

مهمترین توصیه‌های کاربردی هواشناسی کشاورزی بدین شرح است:
۱. در زمان مساعد بودن شرایط جوی یعنی عدم باد و بارندگی به محلول پاشی درختان پسته برای جلوگیری از عارضه لکه پوست استخوانی پسته با استفاده از ترکیبات کلسیم دار و نیز اسید امینه و یا جلبک دریایی اقدام شود.

۲. با توجه به بارش‌های اخیر احتمال بیماری الترناریا در درختان پسته وجود دارد لذا بامشورت کارشناسان نسبت به سمپاشی با قارچکش مناسب اقدام گردد.

۳. پوشش‌های گلخانه با مواد مناسب جهت کاهش نور پوشش داده شود و مصرف کلسیم در دستور تغذیه گلخانه قرار گیرد.

۴. در مزارع گندمی که در مرحله شیری خمیری یا پرشدن دانه هستند محلول پاشی با کود‌های اسید آمینه و جلبک جهت کاهش اثرات تنش‌های محیطی

۵. واحد‌های گاو شیری جهت کاهش استرس گرمایی در ساعات با دمای بیش از ۳۰ درجه به استفاده از دستگاه‌های خنک کننده در سالن شیر دوشی و استفاده از مه پاش در واحد اقدام گردد.

۶. رها سازی بچه ماهیان گرمابی با وزن بالای ۲۵ گرم و خرید از مراکز معتبر در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در هفته جاری و در اوایل صبح

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه