Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سايپانيوز سيدجواد سليماني افزود: تا روز ۲۷ مردادماه ۹۸ بیش از 43هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا تحویل مشتریان شده و با برنامه ریزی و تلاشی که صورت گرفته و تکمیل و تحویل خودروهایی که از قبل با کمبود قطعات تولید شده بودند، پیش بینی می کنیم این عدد به بیش از ۵۳ هزار خودرو تا پایان مردادماه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با بیان اینکه ۸ تا ۱۰ هزار محصول تکمیل و تجاری‌سازی شده نیز در فرآیند فروش و تحویل به مشتریان قرار دارد، افزود: تلاش ما در گروه خودروسازی سایپا بر این است تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم، تنظیم کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین به اجرای موفق تولید "عبور مستقیم" در خطوط تولید سایپا اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه بحران ایجاد شده بر اثر تحریم های بین المللی را مدیریت کردیم، با اجرای برنامه های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین، از ابتدای تیرماه تولید "عبور مستقیم" را در خطوط و سالن های تولید سایپا اجرا کردیم.

سلیمانی ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود اما به مرور سهم این شیوه تولیدی اضافه شد تا اینکه در مردادماه موفق شدیم تمام محصولات سایپا را به طور کامل و بدون کمبود قطعه تولید کنیم و اگر ارز مورد نیاز تامین شود همین روند ادامه دارد.

به گفته سلیمانی تولید به شیوه "عبور مستقیم" در زمانی محقق می شود خودرو به صورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیما از خط تولید جهت عرضه به مشتری تحویل معاونت فروش می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل