Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:35:11 GMT

مهاجم برزیلی‌الاصل چین: من چینی هستم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۴۶۴

مهاجم برزیلی‌الاصل چین: من چینی هستم

الکسون، مهاجم برزیلی که اخیرا به تابعیت چین درآمده بعد از آنکه نامش رسما در فهرست انتخابی تیم ملی این کشور اعلام شد به وطن جدیدش ابراز وفاداری کرده و می‌گوید من چینی هستم.

به گزارش "ورزش سه"، الکسون، مهاجم برزیلی که در برزیل به دنیا آمده و بزرگ شده اما اخیرا به تابعیت چین درآمده و نامش در فهرست 35نفره تیم ملی چین که مارچلو لیپی برای  شرکت در رقابتهای انتخابی جام جهانی که ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد وجود دارد نسبت به وطن جدیدش ابراز وفاداری کرده و می‌گوید من چینی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الکسون 30ساله که از سال 2013 در باشگاه‌های چین بازی می‌کند با توجه به اینکه تا کنون برای تیم ملی کشور زادگاهش برزیل بازی نکرده می‌تواند چین را در رقابتهای بین‌المللی همراهی کند. البته الکسون در سال 2011 توسط سرمربی وقت سلسائو مانو منزس به تیم ملی برزیل دعوت شده بود ولی چون برای سلسائو به میدان نرفت و بازی نکرد می‌تواند با پیراهن قرمزرنگ تیم ملی چین به میدان برود.

 

الکسون که این روزها در باشگاه گوانگژو اورگرانده بازی می‌کند در پیامی خطاب به هواداران چینی گفت:" می‌خواهم به همه دنیا اعلام کنم که من امروز سفری جدید را آغاز کرده‌ام. من چینی هستم و می‌خواهم همه عشق و محبتی که در همه این سالها این کشور به من داده را جبران کنم".

 

ستاره برزیلی‌الاصل چین در ادامه گفت:" چین کشوری است که با قدرت و شدت در حال توسعه فوتبالش است. کشوری که خیلی‌ها در دنیا از فوتبال آن شناختی ندارند. چین فقط یک بار در جام جهانی شرکت کرده. این برای شخص من از نظر فوتبالی یک قمار است ولی یک چالش جدید هم هست که مطمئن هستم می‌توانم در آن موفق و سربلند باشم".

 

چین تیم ملی چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چین تیم ملی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟